Welke site bedoel je? Op internationalparceltracking.com kan 'ie mijn tracking code niet vinden.

Anonymous
Niet van toepassing
Ja op internationalparceltracking.com verscheen gisteren ineens info over mijn pakketje (was sinds 29/04 in transit). Blijkt nu op 15/06 te zijn aangekomen in Nl volgens deze tracking.

Anonymous
Niet van toepassing
Sinds vandaag zie ik ook deze info op de usps site.

Helaas, mijn pakketje dat sinds 30-04 in transit staat is nog steeds in transit op de site van USPS. Wel gek dat internationalparceltracking mijn code niet herkent.

Mijn pakketje is sinds 16 juni in NL aangekomen. Stond bij mij niet op de site van USPS maar kreeg bericht van postNl. Mijn pakketje stond sinds 17 april in transit.

Nou, dat is "geluk" dan! Hopen voor jullie dat 'ie snel aankomt. Als de jouwe sinds 17 april in transit is loopt je pakketje dus ongeveer 2 weken voor op dat van mij. Ik blijf dus nog maar even geduld hebben 🙂

Inmiddels kan mijn tracking code niet eens meer worden gevonden op de site van USPS. Na bijna 2 maanden in transit staat er nu: "label created, not yet in system". De hele geschiedenis van het pakketje is uit het systeem. Geen idee wat er nu gaande is.

Top dat je pakket eraan komt, hopelijk gaan meer mensen nu iets ontvangen

Nouja, ik weet niet of het verdwijnen van de tracking informatie nou echt een positief iets is 😛

Maar ik kijk wat er gebeurt en houd jullie op de hoogte, mss helpt dat jullie in te schatten hoe het bij jullie zal gaan haha

Als ik mijn USPS track & trace invoer op 17track.net, staat er daar mijn pakketje is “verlopen”. Ik heb mijn pakketje van depop zo’n 10 weken terug en wat ik verder bij anderen zie, is dat het ook lang onderweg is en dat het nog wel aankomt dus ik wil mij niet gelijk druk gaan maken..