- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 20-01-2009 22:43
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-01-2009 22:32
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-01-2009 22:30
Als de laarzen evengoed nog aankomen, kun je haar makkelijk het geld terug betalen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-01-2009 22:15
Ik heb nog geen geschil geopend, maar kwam deze discussie tegen op google en vond het het toch wel waard om te vragen hoe het nu precies zit voordat ik dingen begin te roepen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-01-2009 22:12
Zij heeft er wel een Douane code bij gekregen, daar geen Zending naar Europa zonder Douane formulier verstuurd worden kan.
Vraag haar:
Can you please provide me the code from the customs form, So I can contact customs in the Netherlands, to see if the shipment is there ?
You will find that code on your
USPS Invoice and on the green form the clerk gave you when you shipped the parcel.
Heb je het Geschil al geopenend en daarom ineens deze discussie ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-01-2009 22:03
I sure wish that I could guarantee them there tomorrow. Shipping to the Netherlands takes longer than normal especially around the holidays. I am sorry that you are worried that I am dishonest, however I can promise you that they were sent outon 12-5-08 first-class mail int'l parcel. The package weiged 3 pounds 7.70 oz.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-01-2009 22:01
Daar First Class International gebonden is aan een bepaald gewicht en grote van de Zending, lijkt mij sterk dat UGG laarzen daarmee verstuurd kunnen worden.
Het zal altijd op zijn minst Priority International moeten zijn en daar zit automatisch tracking bij.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-01-2009 21:55
Lees net ook dat als je het via USPS First class mail hebt laten versturen, je geen tracking code krijgt. Zie dat je in de US zelf woont, klopt dit? Ik heb de verkoper nog gemaild hierover en ze zei dat ze geen tracking code naar Nederland kreeg.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-01-2009 21:54
als je naar "mijn ebay" gaat en het gekochte item selecteert zit er ergens een button "transactieproblemen melden" of zoiets, als je dat aanklikt wordt je vanzelf doorgeleidt naar paypal voor de claim
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-01-2009 21:48
Klopt, Sorry !!!
Desondanks ik mij afvraag, hoe precies getelt word, als je via Ebay eerst een Geschil opend ?
@ Sannenoordam
Dat kan zeker, alleen is jou geval niet kosher, daar bewust een foute trackingnummer verstrekt is.