Helaas was dat dus ook 5 december, heb 3 december geloof ik gewonnen.

Ik zal morgen wel even bellen met Paypal zelf maar vind het raar dat de verkoper ineens niet meer reageert op mails en geen member meer is. Kan het ook mogelijk zijn dat het pakketje alsnog komt of is dat te positief gedacht? Tenslotte lees ik hier ergens op het forum dat je in dec zeker een maand erbij op mag tellen.

#378 wel goed advies geven: de 45 dagen gelden niet vanaf de aankoop (winnende bod op eBay) maar vanaf het moment dat er met Paypal is betaald.
Daar zit nog wel eens een flink verschil in.

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Andere optie? Ik weet toevallig dat Trendylaarzen 4 weken in werkdagen of meer rekent om hun laarzen uit Amerika naar Nederland te vervoeren, juist DAAROM heb ik gewacht..

De 45 dagen gelden vanaf de aankoop ! En niet wanneer je haar laatste mail ontvangen hebt.

De rest van de dingen die ze over de laarzen vertelde klopte wel uiteindelijk. Maargoed heb net gekeken, mag 45 dagen tussen betaling zitten, 21 dec heb ik haar laatste mail ontvangen dat ik geduld moest hebben en dat het langer zou kunnen duren. Op de fotos van de verkoper waren ze tevens wel echt maarja, who cares will nu gewoon mn geld, ben bang dat ik ze toch niet meer krijg..

UGG.Australia te klein ?:|

Zij vallen erg groot uit, deze reacties alleen al, kunnen fake betekenen....

En dan de tracking, ik hoop niet dat het te laat is voor de claim.

Ps de tracking klopte helemaal niet. De ontvanger was iemand uit amerika zelf. Dus had haar toen nog gemaild. Ze zei dat ze dan het verkeerde het opgegeven en daardoor het niet klopte. Er waren bijna geen negatieve reacties,behalve dat ze te klein waren etc..dus.

Ik ga het proberen bedankt! Ben ten einde raad namelijk

@ 371
Klopte op de tracking wel de afzender en de ontvanger ?

Verder net zoals # 372 al aangeeft, direct een Paypal claim indienen !!!!

NU een paypal claim indienen, als dat nog mogelijk is