Vraagje: Kheb 2 weken terug een paar schoenen van buiten de EU besteld. Tracking nr gekregen en staat al 2 weken geen activiteit sinds "custom inspection". Krijg ik vandaag een brief van TNT dat de douane gegevens wil betreft inhoud en prijs. Stond ook bij vermeld dat het pakket niet is geopend. Nu heb ik de verkoper gevraagd het op te sturen als low value gift. Moet ik nu dezelfde gegevens geven of eerlijk zijn?

Is het er nu al of nog steeds niet ???

Photobucket

Photobucket

SCHIJNT ALLES IN ORDE TE ZIJN, GEWOON AFWACHTEN

Photobucket

3 tot 6 weken om door de douane verwerkt te worden

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Hallo,

Ik heb 2 weken geleden diverse kinderkleding van dezelfde verkoper met een waarde van € 136 euro incl. verzending uit Amerika besteld en bij het traceren van het pakket krijg ik via USPS Track & Confirm de volgende melding:

Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Detailed Results:
Into Foreign Customs, October 15, 2009, 10:07 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, October 15, 2009, 10:06 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, October 12, 2009, 9:41 am, ISC MIAMI FL (USPS)
Arrival Electronic Shipping Info Received, October 10, 2009

Heeft iemand ervaring met hoe lang het kan duren voordat je het pakket ontvangt?

Nou heb ik de forum doorgelezen en zag een telefoonnummer waar je dat op kan vragen, helaas zijn ze in het weekend gesloten.

Alvast bedankt

http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen.html

Hallo allemaal,

Ik wil graag nieuwe oordopjes bestellen uit de VS. De prijs zal tussen de 25 en 30 dollar, inclusief verzenden liggen.

Moet ik rekening houden dat ik hierover nog invoerrechten moet betalen? Zie jullie reactie tegemoet. Alvast bedankt!

:^O Oh, vandaar...

wie is jos ?