- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 24-06-2010 09:32
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 23-06-2010 21:32
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 21-06-2010 12:49
Dus bij TNT navraag gedaan, eerst per telefoon tracking nummer was niet bekend, daarna gewoon een brief gestuurd, kreeg een telefoontje dat het tracking nummer niet in de computer stond, maar dat ze via via kon zien dat pakje bij inklaring Rotterdam zou zijn, die mevrouw kon daar verder ook niets aan doen, maar ja hoe bereik je die inklaring in rotterdam?? Dit is toch niet normaal meer ook al het feit dat het bij inklaring is, er is toch vrij verkeer van goederen diensten en personen binnen de europese unie?
Rien
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-06-2010 16:32
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-06-2010 16:30
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-06-2010 16:24
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 13-06-2010 01:48
Weet iemand wie die bezorger kan zijn? Er was een sticker aangebracht op mijn pakjes met daarop: bin: 89 Afv: NS
320-KK-ALM
id: een aantal getallen
Ik word er niet wijs uit van wie het zou kunnen komen en ik heb liever dat m'n pakjes gewoon met TNT komen. Kan de afzender niet op de envelop schrijven hand over to TNT oid?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-06-2010 18:39
Zelf stuur ik altijd verzekerd zowel in binnen als buitenland, dan heb ik in ieder geval mijn geld terug als het pakje niet aankomt.
Bij Royal Mail.NL wist men mij te melden dat als de code eindigd op GB TNT voor de bestelling zorgdraagt, wat wat dat waard is weet ik ook niet, bij TNT was de barcode in ieder geval niet bekend, heb ze ook nog een brief gestuurd met hezelfde probleem, een week geleden, maar nog geen antwoord.
Rien.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-06-2010 09:45
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-06-2010 08:36
Your item, posted on 18/05/10 with reference RJ*********GB has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.
Bij TNT is het nummer niet bekend, bij Selectvracht is het nummer niet bekend, Bij Royal mail weten ze ook van niets, toch merkwaardig dat een simpele postdienst zo beroerd kan werken, leve de privatisering.
Inmiddels heb ik wel een case aangemaakt bij Ebay, het nadeel is dat ook al krijg ik mijn geld terug, ik sowieso verlies lijd het ging om Microscoop onderdelen die als ik ze al in Duitsland zou kunnen kopen drie a vier maal meer zouden kosten.
Dus balen en wachten maar.
Rien.