- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 14-11-2008 12:22
Ik was al 3 weken aan het wachten op een pakket,toen een mail naar royal mail en parcelforce gestuurd met de vraag waar het pakket bleef.Het antwoord was dat pakketten wanneer eenmaal de UK uit niet meer te traceren zijn! Wat een vreemd verhaal,dus ik bellen naar parcelforce UK en kreeg prompt een tracking nummer van GLS,ik weer bellen met GLS,bleek het pakket daar al 2 weken te wachten,het adres was nml niet volledig...
Dus een beller is sneller!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 13-11-2008 17:08
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 13-11-2008 16:28
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 13-11-2008 15:40
Tot op heden heb ik nog niets ontvangen, terwijl airmail eigenlijk binnen een week aangekomen zou moeten zijn.
Vorige week had ik ook een pakketje gekocht en die is wel snel en goed bezorgd door TNT. maar 1 uit 8 pakketjes die aankomen... dat is schrikbarend weinig.
Wat kan ik hier nog aan doen? er zal op dit soort pakketjes vast geen track en trace nummer zitten
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 12-11-2008 11:34
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 12-11-2008 11:30
Advies: mail Royal Mail Netherlands, en bewaar al je aankoop-mailtjes. Alle binnenkomende post wordt door RM-NL geregistreerd, ook al is het niet aangetekend verzonden!!! Verdwenen post heb je er niet mee terug, maar er valt wellicht wel een patroon te ontdekken!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-11-2008 22:01
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 06-11-2008 18:57
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-10-2008 15:43
Op dit moment zijn er geen bezorgproblemen meer, sinds die 2 zendingen in juni is alles aangekomen.
Ik moet daarbij wel vermelden dat ik uiterst voorzichtig omga met bestellen vanuit de UK.
Ik laat op de enveloppen uitdrukkelijk schrijven dat er foto's inzitten of iets dergelijks, of ik bestel alleen bij bedrijven die direct vergoeden als een product niet aankomt.
Ik hou je uiteraard nog wel op de hoogte indien er weer meer problemen ontstaan (als je dat wilt uiteraard).
Ondertussen zet ik vast een berichtje op het forum dat het de laatste tijd beter gaat.
Met vriendelijke groet.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 24-10-2008 14:08