Dank je Peggy, weer wat wijzer geworden.
Het is toch wat he met die verschillende levertijden in de diverse landen.
Het is telkens weer een verrassing wanneer je het pakje binnen krijgt maar dat maakt het misschien wel leuk ook!
Theo
Elke morgen weer een nieuw begin!

Men wacht soms in de usa tot ze meerdere pakjes hebben voor overseas zo kan het even duren eer ze verzenden .
Er wordt ook vaak maar 1x per week verzonden en als je pech hebt is die ene keer net geweest.
maar je hebt ook verkopers die het de volgende dag direct posten:-D
Image hosting by PhotobucketPeggy

Onlangs weer eens wat gekocht in USA en wat denk je,....
binnen een week werd het keurig bezorgd en dat viel dus reuze mee.
Ik begrijp echter niet waarom het ene wel snel bezorgd wordt en op het andere weken moet worden gewacht terwijl het toch uit hetzelfde land afkomstig is.
Msschien door ervaren kopers te verklaren?
Theo

Post per boot duurt altijd lang vanuit America!!!! vandaar de lagere verzendkosten, Priority duurt meestal een dag of 10, Ik kreeg echter al met 5 dagen mijn pakje uit de States, Priority vezonden....

Wij hopen het ook:^O

Wij hebben een pakje per boot uit de USA na 3 maanden ontvangen. We hadden de hoop al opgegeven! Dus er is nog hoop!!!!

Hier geen problemen:
pakje uit Engeland in 5 dagen hier via TNT.
pakje uit Duitsland ook in 5 dagen hier via een man met een gewone personenauto.
Wel problemen met een pakje uit Amerika. op 1 maart via de boot verzonden. Nog steeds niet aangekomen. Vraag me af of die nog komt.

Berlijn duurt vaak al een maand, tel daar nog gerust wat bij op voor een brief uit Polen ...

Post uit Polen kan makkelijk een paar weken onderweg zijn. Ik denk dat je je veel te vroeg zorgen maakt.

Had iets gekocht bij een verkoper uit Polen met een redelijke feedback. (250118183305)
Volgens verkoper al op 2 juni verzonden maar tot op heden niets gezien.
Heb hem dat gemeld, kijken wat hij gaat ondernemen maar ben bang dat ik het moet afschrijven.
Gek dat dit de laatste 3 maanden vaker voorkomt.
Is het pakje niet leeg geroofd dan ontvang ik gewoon helemaal niets.Is weer eens wat anders!
Iemand anders met deze verkoper( hubi-77)problemen gehad?
Theo