annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

waar is de optie gebleven om te zoeken op beschikbaar voor ........

Ik wilde weer eens wat kleine onderdelen zoeken. Ik gebruik hiervoor altijd de uitgebreid optie--> locatie optie--> beschikbaar voor (landnaam). 

 

Deze optie is nu verdwenen.

nu heb je http://prntscr.com/4vpjyf

 

locatie afstand.... Nutteloos ik laat alles bezorgen.

 

voorkeurs locatie...... wereldwijd zoeken heeft nooit gewerkt, daar ik ook dingen tegenkom die niet beschikbaar zijn voor Nederland, dus nutteloos om te bekijken/kopen, maakt het alleen maar moeilijker en on overzichtelijker

 

In....... Het maakt mij echt niet uit waar iets vandaan komt en wil dus niet zoeken per land, er zijn nog al wat landen op de wereld.

 

Niet in...... deze zoek optie begrijp ik gewoon niet, dus nutteloos.

 

Kan iemand mij helpen die andere optie beschikbaar voor weer te krijgen of een omzeiling zodat ik iets gelijkwaardigs krijg?

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

waar is de optie gebleven om te zoeken op beschikbaar voor ........

Die optie is verdwenen vanwege voorbereiding op uitbreiding van het GSP geldschraap programma.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

waar is de optie gebleven om te zoeken op beschikbaar voor ........

daar wist ik nog van. bedankt voor de hint.

En ik snap je synoniem voor GSP(ik heb even de voorwaarden van GSP gelezen). 

Dingen uit US hebben vaak ongelofelijk hoge verzendkosten om the naar Nederland te verschepen.

DIe alleen al zorgen voor veel hogere inklaringskosten dan nodig is.

Hopelijk komt er dan een alternatief voor kleine onderdelen(past in brievenpost is is onder de 25 euro incl verzending) vanuit andere landen, maar net zo prettig werkte als ebay deed, met goede zoek opties.

GSP moet je gebruiken voor elk object vanuit USA of UK met wereldwijde verzending (serieus ebay?),

het maakt mij een beetje depri, net nu ik weer met mijn hobbies verder kan gaan, wordt een goede bron van onderdelen van me afgepakt.

 

Bericht 3 van 3
laatste antwoord