annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gebruikt u ook (nog) wildcards ?

Dag,



Ik kreeg vandaag een bericht dat de wildcards in mijn zoekopdrachten met ingang van 5 november (over 3 dagen!) niet meer gaan werken.



Nou ben ik sinds 2000 ebay lid en dit is mijns inziens 1 van de krachtigste mogelijkheden die er is om je specifieke producten te vinden. Vooral voor tweedehands professionele apparatuur gebruik ik ebay veel, ik zoek dan naar specifieke merken en typenummers. Het gaat dan om produkten van honderden of soms meer dan duizend euro's, ik ben dus een aardige klant van ebay lijkt me. Het verdwijnen van de wildcard maakt ebay een stuk onaantrekkelijker. Ik zou zelfs wat willen betalen om de wildcard te kunnen blijven gebruiken.



Mijn vraag voor de poll is of je de wildcard ook gebruikt.

Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Gebruikt u ook (nog) wildcards ?

Dit kan eBay en verkopers kopers kosten. Zonder wildcards (*) is het zoeken niet te doen.


Domme zet van eBay !

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Gebruikt u ook (nog) wildcards ?

Volgens mij heeft niemand voordeel bij het verdwijnen van wildcard gebruik. Voor kopers geven de zoekresultaten minder resultaten en verkopers zullen dus minder kopers trekken. Hopelijk ziet Ebay de rsultaten hiervan terug in de inkomsten en keert de wildcard snel weer terug!

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Gebruikt u ook (nog) wildcards ?

Ik snap niet dat E-bay dit zomaar even in de prullenbak doet.


Ik gebruik wild-cards sinds 1983.


Ebay is niet meer hetzelfde zonder, zeg maar rustig dat het waardeloos is geworden voor me.


Voor diep searching ook op de buitenlandse E-bay sites was het een geweldige tool voor me.


Het kost me nu veel meer tijd per dag om de dingen te vinden.



Momenteel doe ik de Poolse E-bay.


Daar is het nog niet veranderd.



Groet Herman

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Gebruikt u ook (nog) wildcards ?

het_regent
Community-lid

Waarom legt u uw vraag niet aan eBay voor. Men heeft een zeer onderlegde en serieuze helpdesk voor u klaar staan om deze en andere vragen te beantwoorden. Gebruik daartoe de mogelijkheden die de Hulp-link rechtsboven elke pagina u biedt.

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

Gebruikt u ook (nog) wildcards ?

stephanthecollector
Community-lid

wilde kaarten hadden ze die laatst niet bij de A.H?

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Gebruikt u ook (nog) wildcards ?

abeldoorn
Community-lid

wist niet dat ebay al sinds 1984 bestond.


wist ook niet ebay waardeloos is zonder wild cards.


Goh, weer wat geleerd


(wist niet eens dat wildcards bestonden en weet nu nog niet wat het zijn, en gebruik ebay toch oas sinds 1999 en vindt het best nuttig)

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

Gebruikt u ook (nog) wildcards ?

het_regent
Community-lid

probeer eens te typen zonder fouten.

Bericht 8 van 9
laatste antwoord

Gebruikt u ook (nog) wildcards ?

Ja, tot en met vandaag; vanaf vandaag kan het kennelijk niet meer.

Ik heb ze een email gestuurd met de mededeling dat ik er niet gelukkig mee ben en wacht nog even de reactie af.

 

Bericht 9 van 9
laatste antwoord