annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

veel klachten over postnl over niet bezorgde pakketten

aveenstra0
Community-lid

 "Sinds twee jaar huurt PostNL bij ons in Etten-Leur garages op particuliere terreinen, welke fungeren als distributiecentra [n.b. Komt vaker voor. Ook in Nieuwegein, bijvoorbeeld - red.] Dit gezien de normale vestigingen permanent gesloten zijn i.v.m. de bezuiniging...



weekend over PostNL en uw privacy, dit sluit daar aardig op aan. Bijgaand twee foto's die ik zaterdagochtend heb gemaakt van de garagebox die half open staat met daarin de post voor de omliggende wijken."


Bericht 1 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

veel klachten over postnl over niet bezorgde pakketten

stephanthecollector
Community-lid

ik zou zeggen stuur het door naar Tros Radar!

Bericht 2 van 17
laatste antwoord

veel klachten over postnl over niet bezorgde pakketten

r_tuts_nl
Community-lid

Zucht..



Vroeger was 'n postbode een eerzaam beroep, met 'n uniform.. Door weer en wind, je post kwam altijd op tijd, droog en gegarandeerd ongeschonden aan.. Toen was geluk nog héél gewoon..



Hedentendage zitten we met uitzendkrachten en vakantie baantjes (Heb je die reclames gezien?), ja-ja.. Flikker ze er maar uit, die mensen met hart voor de zaak.. Die vriendelijke dame uit onze parallel straat blijft maar zeulen met MIJN post en ik met 't hare!



Nu dus dit! Vertrouwen we dahhh nog..?!? Schaam-te-loos! Een pakketje is nog te verzekeren, maar te laat komen op een begravenis..



Zo zullen ze toch niet omspringen met verzekerde / aangetekende stukken.. ??? Tuurlijk NIET, en de rest: Boejùùùhhh.. !

Bericht 3 van 17
laatste antwoord

veel klachten over postnl over niet bezorgde pakketten

veel klachten over postnl over niet bezorgde pakketten

Ik vind dat PostNL een flinke sanctie of boete moet krijgen. Ik ben sinds eind november 2009 11 pakketten kwijt door die hufters. 4 aankomende en 7 verstuurde pakketten. De laatste was voor een eBayer in Duitsland bestemd. Zij kreeg niet haar regenpak. Vroeger was er nooit iets weg.


 


PostNL rotzooit maar wat aan. Je ziet elke dag een andere postbode. Zo zie ik ook heel veel post van mijn buren in mijn brievenbus. Gebeurt nu zeker met 5 brieven of andere poststukken per maand. Bij PTT-Post gebeurde dit misschien 1 tot 2 keer per jaar en dan nog per ongeluk.


 


Je ziet bij PostNL ook wel de bus met de pakketjes onbeheerd en niet op slot staan.


 


Over de service. Het woord 'service' lijkt niet meer in hun woordenboek te staan. Wanneer je contact opneemt voor een verloren pakket zeggen ze: 'volgende keer beter.' Ze zoeken het echt niet meer voor je uit wat in de PTT-Post tijd wel gebeurde.


 


Het had gewoon PTT-Post moeten blijven. Was een oerdegelijk bedrijf. PostNL, het mag van mij opgeheven worden.

Bericht 5 van 17
laatste antwoord

veel klachten over postnl over niet bezorgde pakketten

abeldoorn
Community-lid

alsof de nederlandse post er iets aan kan doen dat uw pakketje in duitsland niet aankomt...



PostNL rotzooit maar wat aan. Je ziet elke dag een andere postbode.



ja..en???  




Zo zie ik ook heel veel post van mijn buren in mijn brievenbus. Gebeurt nu zeker met 5 brieven of andere poststukken per maand.


Ook dat ligt niet aan postnl maar aan die individuele bezorger die niet op let. Of aan de verzenders die niet goed het adres opschrijven, of aan uw woon situatie (twee brievenbussen vlak bij elkaar zonder duidelijke nummering en naam bordjes).


Die postbode  had ook bij de tnt kunnen werken in uw wijk en dan was dat ook  gebeurt. Spreek zijn leidinggevende (postbode +) er op aan en het gebeurt nooit meer.



Bericht 6 van 17
laatste antwoord

veel klachten over postnl over niet bezorgde pakketten

Over die bezorger die niet oplet. Hij is wel met PostNL betrokken. Hij moet beter uit zijn doppen kijken. Ik wil gewoon mijn poststukken hebben.


 


Dat het in Duitsland niet aankomt is de kans 80 tot 90% dat PostNL de schuldige is. Hier de cijfers. Bij Deutsche Post is ongeveer 4 op de 1000 wat niet aankomt. PostNL ziet op het trieste getal van 25 tot 30 op de 1000. Die paketten raken zoek door achteroverdrukken, ruimtes onbeheerd (niet op slot) achterlaten. Bussen die onbeheerd staan.


 


PTT-Post had zelfs een heel mooi cijfer. Bij hun kwamen maar 3 op de 1000 poststukken niet aan. Die goeie ouwe tijd is helaas niet meer.


 


Beste abeldoorn. Je kan PostNL wel de hemel inprijzen, maar ik kan wel op die gasten overgeven.

Bericht 7 van 17
laatste antwoord

veel klachten over postnl over niet bezorgde pakketten

stephanthecollector
Community-lid

het is gewoon een feit dat het een zooitje is bij Post.nl ze geven het zelfs toe!


Bericht 8 van 17
laatste antwoord

veel klachten over postnl over niet bezorgde pakketten

Heb op 19 oktober weer een pakket naar Duitsland verzonden. Je raadt het al. Weer zoek bij die hufters van PostNL.


 


Je belt het nummer 0900-0570 en ze zeggen: 'Na een maand gaan we een onderzoek starten waar het pakket zal zijn.' Bah!... een maand wachten voordat ze wat voor je gaan doen.


 


Ik weet hoe het werkt daar. Een paar dagen terug stond er in de krant dat er in de laatste 2 jaar bij PostNL 800 mensen die hun werk niet goed deden ontslagen zijn.


 


Mijn verzonden of aankomende pakketjes zijn terug te vinden bij de bezorgers thuis, wordt gewoon achterovergedrukt. Heeft dus iemand wat nodig?: 'PostNL zorgt er wel voor' Maakt niet uit wat het is. Bv.: een regenpak, iets van Adidas, en pop en ga nog maar even door.


 


Het pakket wat ik op 19 oktober heb verzonden heeft de volgende status: 'Zending wordt voorbereid' Zending wordt voorbereid? Ik heb het afgeleverd op het postkantoor en is gescand. Dat is het toch een stap verder?


 


Dit is dan pakketje nummer 11 wat zoek is.

Bericht 9 van 17
laatste antwoord

veel klachten over postnl over niet bezorgde pakketten

De post doet z'n best.Waarmee weet ik niet.


In juni belde ik post.nl waar mijn pakket uit USA bleef.


Het pakket was 6kg en vrij groot en kostbaar.


Het antwoord van de telefoniste was,het is teruggestuurd.


De reden waarom,wist ze niet,want dat stond op het pakket.


De volgende dag belde ik weer,toen bleek er wel een post.nl trackingnummer bekend te zijn.De verkoper heeft het pakket nooit terug ontvangen.Na een paar maanden stond het pakket nog in New York airport..In september besloot de verkoper om het geld aan mij terug te storten(we waren allebei nieuwsgierig,hoe het af zou lopen)en een claim in te dienen.Ook in USA werkt de post  met veel papierwerk als ze iets terug moeten betalen.


Toen ik het geld terugkreeg,het toeval, keek ik op ebay.com


en er stond net datgene op,wat ik wilde hebben en nauwelijks te vinden.


Het was er binnen 10 dagen,douane inklaring enz.,helaas wat duurder.


 


Zojuist kreeg ik bericht van de verkoper van het verdwenen pakket,dat hij het gisteren terugkreeg met erop REFUNDED.


We dachten meteen,de verkoper had  5 dagen geen stroom,


dat de orkaan een handje had meegeholpen.


5 maanden,priomail $72,daar doet de post het voor.


 


Het grappige is,via post.nl ,het verloren pakket is nog steeds naar mij onderweg.Dus het trackingnummer werkt uitstekend.


 

Bericht 10 van 17
laatste antwoord