op 18-06-2012 19:42
"Sinds twee jaar huurt PostNL bij ons in Etten-Leur garages op particuliere terreinen, welke fungeren als distributiecentra [n.b. Komt vaker voor. Ook in Nieuwegein, bijvoorbeeld - red.] Dit gezien de normale vestigingen permanent gesloten zijn i.v.m. de bezuiniging...
weekend over PostNL en uw privacy, dit sluit daar aardig op aan. Bijgaand twee foto's die ik zaterdagochtend heb gemaakt van de garagebox die half open staat met daarin de post voor de omliggende wijken."
op 05-11-2012 09:27
Ik was even confused,er stond niet refunded,maar REFUSED !
Maar ach,wie leest het ook:-D
op 07-11-2012 21:32
Ik lees het nog wel, verder niemand meer.
Ik kan je verhaal volledig bevestigen, de service die postnl biedt is absoluut slecht en een verzender onwaardig.
Gewoon dure zendingen expres kwijt laten raken omdat de administratieve afhandeling weer eens naadje was.
Ik maak het allemaal mee. En dan maar weer een navraagformulier invullen waarna je na drie maanden te horen krijgt dat ze het niet kunnen vinden.
Omdat er geen alternatief voor postnl is heb ik besloten geen dure zendingen meer naar me toe te laten sturen. Ik haal ze wel op en anders maar niet.
op 08-11-2012 11:10
Waar zullen al die ontslagen postbodes nu werken??:|
Antwoord niet nodig:-D
op 08-11-2012 11:23
ik doe toch een gok!
Ebay?
:^O
op 08-11-2012 11:33
![]()
Denk het "`echt" niet,alhoewel ?????
kwot
op 06-01-2013 21:12
Heb na 19 november het laten uitzoeken de PostNL. Ze hebben niets gevonden. Het is zelfs nergens gescand. Behalve het postkantoor (19 oktober rond 11uur 's ochtends) waar ik het heengebracht heb. Dus over en uit.
Op 3 januari werd ik door een inwoner gebeld uit Nieuw Vennep. Die hebben een lege doos ontvangen. Deze werd bezorgd door... DHL! Nu komt het: De persoon heeft haar naam en adres van de doos gehaald en daar kwam het adres tevoorschijn wat ik erop had geschreven. Doordat toen ook de afzender (dat was ik) zichtbaar werd heeft die persoon uit Nieuw Vennep contact met me opgenomen. Ik heb haar het verhaal verteld. Kon ook zeggen dat het pakket 's avonds van 19 oktober bij Primavera in Heemstede is geweest.
Vermoedelijk is het pakket door slordigheid tussen 19 oktober en 3 januari immers in de omgeving van Heemstede en Nieuw Vennep blijven slingeren. Ik had een adres in Duitsland erop gezet. Iemand heeft een ander adres eroverheen geplakt en met DHL verzonden. Blijft een vreemd verhaal.
Is wel duidelijk hoe PostNL met je spulletjes omgaan.
op 09-12-2014 12:03
Dit is een oud topic.
Toch reageer ik omdat ik me ook erger aan de steeds duurder wordende Post.nl met steeds slechtere service, "blijkbaar word daar ook op bezuinigd' .
Oktober heb ik 2 bubeltjes envellopen met dezelfde inhoud op de post gedaan. Met iets moeite ging het door de Post.nl Rode brievenbus.
Geen van beide zendingen was aangekomen.
Ik een klacht ingediend met datum en het Adres met tijdstip waneer ik het op de post heb gedaan hoe het eruit zag.
Ik ben geen experd maar als het niet door het sorteersysteem past moet het bij de eerste de beste sorteersysteem blijven steken.
Ik werd door een aardige vrouw gebeld die blijkbaar geen inzicht had in het proces en de daarbij behorende lochica, Verder kon zij niets meer doen.
voor haar was de zaak afgehandeld voor mij dus niet. Blijkbaar had ze een stempel met "AFGEHANDELD" in haar hnd.
Nogmaals aangedrongen om een onderzoek te doen bij de eerste de beste sorteer centrale. Weer opgebeld sorry hoor meneer verder kunnen we niets meer voor u doen.
Het ging totaal wel om een schadepost van €40,-
Ik heb mijn klanten wel een nieuw product gezonden zijn moesten wel €6,95 voor de verzending betalen voor het verzenden als pakket.
Dus mensen 'LET OP' het moet ruim en makkelijk door de brievenbus gaan, neem anders het risico niet.
A.J.