annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

3x verzendkosten!!!

Help!!! Ik heb zojuist 3 knuffeldoekjes gekocht en in de advertentie stond dat de verzendkosten van DLD naar NL € 12,90 zijn.

Nu wordt er per doekje, dus 3x € 12,90 berekend!!! Verkoper geeft aan dat er maar 1x verzendkosten betaald hoeven te worden bij zijn FAQ, maar hoe regel ik dit bij de betaling??? Ik kan het totaal bedrag nergens wijzigen, is nu € 65,55 ipv € 39,75!

Groeten,

Kim

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

3x verzendkosten!!!

Voordat u betaalt,een factuur met het juiste bedrag aan de verkoper vragen.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

3x verzendkosten!!!

Kan niet meer het gaat nu in een winkelmandje en je heb geen optie om een invoice aan te vragen en ondertussen kan iedereen gewoon het item kopen....wie het eerst betaald is degene die het krijgt,

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

3x verzendkosten!!!

Dat klopt toch niet? Als iemand je object koopt is het uit je voorraad, dus dan kunnen er geen andere kopers het ook kopen.

Ik ben, als verkoper zijnde, nu ook aan het puzzelen hoe ik het praktisch kan instellen. Dat elk object dat vaste bedrag er bij krijgt is niet handig. Niks opgeven lijkt dan misschien nog de beste optie, maar het liefst willen we de boel natuurlijk zoveel mogelijk automatiseren.

In dit geval neem ik aan dat je gewoon contact kunt opnemen met de verkoper die dan een herziene factuur/invoice stuurt. Volgens mij als de verkoper meerdere verzendopties aanbiedt, dan kun je als koper wel kiezen (maar bij meerdere objecten blijft het een issue; graag verbeteren eBay!)

Bericht 4 van 4
laatste antwoord