annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kan ineens geen advertentie meer plaatsen op ebay

sinds vandaag krijg ik een melding als je advertentie wilt plaatsen  signin.ebay.de heeft de verbinding geweigerd. wie heeft hier ook last van ,er is geen storing als je google .ben al jaren vaste klant heb ruim 180 advertentie staan ,heb maar een mail gestuurd naar klanten service wat er aan de hand is 

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: kan ineens geen advertentie meer plaatsen op ebay

Bij mij hetzelfde,

op de spaanse eBay  kan ook geen advertenties wijzigen . Ben een beetje klaar met eBay 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Re: kan ineens geen advertentie meer plaatsen op ebay

Hallo,

 

ik heb de meeste ads op ebay Duitsland. Ik heb het net ff gecheckt, die kan ik nog prima beheren.

Maar ja, er gaat veel veranderen en het is eigenlijk niet meer de bedoeling om in een ander land te adverteren.

Dat is begonnen met de US, door veel frustraties bij Amerikanen die kocht en niet lazen. Kochten ze iets bij mij, mij zoon of schoondochter, zagen dan de verzendkosten en begonnen te kwaken over oplichting.

Dat ging zo ver dat ebay zelfs op dot com de internationale zoekfuncties beperkt heeft en eigenlijk is het steeds meer de bedoeling dat je in je eigen land aanbiedt. Wordt in kleine landen dus ook moeilijk om ww nog goed gevonden te worden, dat is ook aantoonbaar steeds moeilijker.

 

Als je de nieuwe bank betaling van ebay niet accepteert, voor de datum die naar je is gemaild, kun je sowieso niet meer verkopen. Moet dat? Tsja, je hebt geen keus, tenzij er iets juridisch zou gaan gebeuren.

Daar kan het dus mee te maken hebben.

Daarnaast wil ebay af van alle particuliere ditjes en datjes verkopers en ze zijn dus ook hun beleid aan het veranderen en het steeds moeilijker aan het maken.

Ebay wil geen stapels met cassettebandjes, spellen, tweedehands kleding meer (deze items zijn inmiddels ook allemaal verboden)

je moet goed zoeken, maar dan kun je een lijst vinden waardoor sowieso de helft van het aanbod verdwijnt. Als ze die lijst echt gaan hanteren. 

 

Tsja, mijn familie en ik zitten zo'n 20 jaar op ebay, en zo'n 10-12 jaar als verkopers, hobbymatig. Maar het si altijd een challenge geweest om het bij te blijven benen, die jaarlijkse veranderingen en kleine letters.

 

Groeten en succes,

Rita

 

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Re: kan ineens geen advertentie meer plaatsen op ebay

Ik kan inmiddels ook alles weer beheren.

 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord