annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

automatisch opnieuw aanbieden?!

Ik maak doorgaans gebruik van de regels voor automatisering (steeds opnieuw aanbieden tot verkocht)

 

Zit daar een bepaalde termijn aan ofzo, het is me namelijk opgevallen dat sommige objecten niet (meer) opnieuw aangeboden worden.

 

Ook zie ik in "overzicht" bij verkopen ook vaak dat het pijltje grijs is/blijft, wat wil zeggen dat het (nog) niet opnieuw is aangeboden maar als ik dan bij mijn actieve aanbiedingen kijk is het wél opnieuw aangeboden.

 

Niet echt duidelijk en overzichtelijk en een hele klus om je aanbod alsnog zelf telkens na te moeten kijken of het wel/niet opnieuw is aangeboden.

 

Dacht dat deze functies bedoeld waren om het de verkoper makkelijker te maken maar als eBay lukraak aanbiedingen niet opnieuw aanbied dan moet je nog elke dag zelf controleren....

 

Iemand hier ook ervaring mee of uitleg/verklaring voor?

 

 

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

automatisch opnieuw aanbieden?!

Wat heb je bij "Duur" ingevuld? Mogelijk 30 dagen en niet: geldigheid tot geannuleerd.

 

Selecteer de duur van je aanbieding. Geldig tot geannuleerd-aanbiedingen worden om de 30 dagen vernieuwd totdat het object wordt verkocht of je de aanbieding beëindigt.

 

Jouw probleem probleem heb ik nog niet meegemaakt.

 

 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

automatisch opnieuw aanbieden?!

Ik heb het nog even gecontroleerd.

 

Als je in de Verkoopmanager "Actief" aanklikt, krijg je een lijst, die je rechtsboven kunt Aanpassen. Vink daar Duur aan en je kunt zien hoe de artikelen aangeboden zijn. GTG = geldig tot geannuleerd.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

automatisch opnieuw aanbieden?!

Mijn aanbiedingen lopen 1 dag of 3 dagen

 

Maar nu staan ze er weer allemaal op

 

Best bijzonder dat er ca 100 advertenties niet herplaatst waren en nu de kosten zijn ingevoerd zijn ze er opeens weer?

 

Krijg meteen een bedrag van 259.60 aan ebaykosten voor mijn kiezen... 

 

Hoop dat dit door ebay aangepast gaat worden want ik ga nu al mijn aanbiedingen veranderen en als het niet werkt haal ik er alles af en stop ik ermee

 

 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord