annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PayPal als betaling aangevinkt en niet te verwijderen door verkoper

Ik word vandaag voor het eerst geconfronteerd met het feit dat er in mijn verkooptemplate het vinkje PayPal bij betalingen is aangevinkt (niet door mijzelf) en het is niet meer aan of uit te zetten. Zo zit ik nu bij mijn verkopen automatisch vast aan betalingen via PayPal accepteren vast en ik wil dit niet. Heeft iemand anders dit probleem ook en zo ja, hoe is dit te verhelpen. Ik heb inmiddels dezelfde vraag ook al neergelegd bij de Ebay-Helpdesk.

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

PayPal als betaling aangevinkt en niet te verwijderen door verkoper

Geen bericht van Ebay terug, maar het lijkt gerepareerd

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 3 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

PayPal als betaling aangevinkt en niet te verwijderen door verkoper

Hoop dat je überhaupt antwoord krijgt van Ebay.

Als je antwoord krijgt ben ik zeer benieuwd naar dat antwoord van de Ebay helpdesk.

Wil je dat hier ook delen?

Alvast bedankt!

 

Ik heb trouwens hetzelfde probleem, sterker nog ik kan de optie overschrijving niet eens meer activeren.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

PayPal als betaling aangevinkt en niet te verwijderen door verkoper

Geen bericht van Ebay terug, maar het lijkt gerepareerd
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

PayPal als betaling aangevinkt en niet te verwijderen door verkoper

Bij mij is dit probleem al vanaf 2016,,ben 10 jaar lid geweest,,5 jaar er vanaf gegaan nu terug en ik heb precies hetzelfde probleem tot de dag van vandaag,,staat automatisch aangevinkt,,krijg het niet weg en ik kan nergens overschrijving aanvinken

 

 

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

PayPal als betaling aangevinkt en niet te verwijderen door verkoper

heb na diverse mails gestuurd te hebben voor dit schijnbaar voor vele mensen het probleem vandaag antwoord ontvangen van EBAY

Het schijnt hier te gaan om een technisch probleem waar ze al mee bezig zijn maar helaas nog geen verandering in hebben kunnen brengen,,schijnt iets kleins te zijn maar dat vele leden er toch last van ondervinden,,vragen voor geduld

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

PayPal als betaling aangevinkt en niet te verwijderen door verkoper

Anonymous
Niet van toepassing

Nog erger, voordat je er erg in hebt, is het bedrag afgeschreven bij apypal en je bankrekening of credit card belast. Dit zonder dat ik zelf heb ingelogd by paypal. 

Bericht 6 van 6
laatste antwoord