annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pay Pal verplicht

Weet iemand misschien hoeveel transacties je moet hebben gedaan voordat je Pay Pal als betalingswijze kunt verwijderen. Ik moet nu verplicht Pay Pal aanbieden omdat ik nog niet genoeg transacties heb gehad.

Ik hoor het heel graag van jullie, alvast bedankt.

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Pay Pal verplicht

geen idee wat de limiet is! waarom vraag je het ebay niet die hebben dat verplicht gesteld PP en Ebay zijn namelijk twee handen op 1 buik!

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Pay Pal verplicht

bedankt voor je antwoord, ik heb Ebay al diverse mailtjes gestuurd maar nog geen enkele antwoord ontvangen. Ik hoop maar dat ik snel van PP af kan komen mn omdat ik alleen maar binnen NL verzend.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Pay Pal verplicht

Het gaat geloof ik om het aantal gegeven FB en dan specifiek de FB die u ontvangen heeft als verkoper u heeft nog geen 10 gedetailleerde verkopersbeoordelingen ontvangen dus ik denk dat het daar mee te maken heeft!

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Pay Pal verplicht

Denk het ook, ben net begonnen met verkoop dus ik wacht het rustig af. Bedankt voor je antwoord in ieder geval.

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Pay Pal verplicht

Op zich vind ik het geen probleem dat Paypal verplicht is. Maar zou m.i. voor alle transacties moeten gelden, dus voor iedereen, ook Ebayers die al jaren meedoen. Wat ik wel een probleem vind, is dat de verkoper nagenoeg onbeschemd blijft. Hij betaald al een percentage aan Ebay, en aan Paypal. Daarnaast kan je ook nog eens weken op je geld wachten. Het is om die reden dat ik ben gestopt met Ebay verkoop. Want als je iets verkoopt, en de koper meldt, wat dan ook, geeft Paypal je geld niet vrij. Je bent niet alleen je artikel kwijt, maar ook de verzendkosten. Niet eens te spreken over de enorme hoeveelheid 'heen en weer gebel en geschrijf.'

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Pay Pal verplicht

Hallo

als je 50 keer feedback hebt gehad ben je niet meer verplicht aan

paypal(pakpal)

je moet dus 50 transakties doen wil je er verlost van zijn

groetjes..

Bericht 7 van 7
laatste antwoord