annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Heeft er soms nog iemand problemen met foto's op de nieuwbrieven te zetten.

Sinds 3 weken kunnen wij geen nieuwsbrieven meer maken.
Bij foto's toevoegen lukt het niet meer.
Eerst werd door Ebay gezegd dat we de catch moesten leeg maken. Dit hebben we gedaan .
We kregen hierop een mail van Ebay dat de fout inderdaad niet bij ons lag, maar bij Ebay.
Ze zouden zo snel mogelijk wat gaan doen.
Nu 3 weken later lukt het nog niet.
Ik betaal iedere maand wel 40 euro voor de shop en voor verkopen meer dan 250 euro.
Maar hulp??? Het is echt balen zo.
Geprobeert met gellen, maar dit loopt via Engeland.
Is er nu echt geen support meer in Nederland???
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Re: Heeft er soms nog iemand problemen met foto's op de nieuwbrieven te zetten.

Beelen natuurlijk.
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Re: Heeft er soms nog iemand problemen met foto's op de nieuwbrieven te zetten.

Bellen. Zelfs de letters werken niet mee 😄
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Re: Heeft er soms nog iemand problemen met foto's op de nieuwbrieven te zetten.

Hoi

We hebben een oud nummer en dan krijg je een Engelse voicemail, die je moet inspreken wat je klacht is.

Mijn klacht is bekend bij Ebay, maar ze weten niet hoe ze het moeten oplossen.

 

Dit was het antwoord van Jason E van Ebay.

Zojuist heb ik alle opties doorgelopen op uw account om hetzelfde effect te krijgen als wat u omschrijft. Gelukkig ( Mijn excuses voor mijn woord gebruik ) heb ik hetzelfde probleem als u. Hiermee kunnen wij uitsluiten dat het aan u systeem / instellingen ligt en dat het daadwerkelijk een fout van eBay is. Ook heb ik een mail gedateerd van 2 Oktober weten te dupliceren. Hier zitten wel 4 fraaie foto's in van uw objecten. Spijtig, zoals u al wellicht weet wanneer wij dit proberen te sturen verschijnen deze plaatjes echter niet meer. Aangezien dit niet aan uw computer / instellingen of procedure ligt zal ik uw verzoek doorzetten naar onze technische dienst met als melding dat zij zo spoedig mogelijk een positieve oplossing kunnen geven voor u. Voor alle gemak zal ik hieronder uw ticketnummer neerzetten. Spijtig kunt u hier niks mee, maar het is gemakkelijker voor mijn collegas mochten ze uw e-mail oppakken.







Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Re: Heeft er soms nog iemand problemen met foto's op de nieuwbrieven te zetten.

Heb kij dan een ander nummer?

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Re: Heeft er soms nog iemand problemen met foto's op de nieuwbrieven te zetten.

haha! mijn letters werken ook niet mee. Jij bedoel ik.
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Re: Heeft er soms nog iemand problemen met foto's op de nieuwbrieven te zetten.

Je kan Ebay als powerseller gewoon bellen hoor... 0900 0400 464 van 09-19 uur.....

 

 

Ik probeer ze nu te bellen, maar ze hangen op met de melding dat ze me nu niet kunnen beantwoorden, redelijk belachelijk; ik draag 3000 per maand af aan Ebay, maar fatsoenlijke zakelijke ondersteuning (vanwege dat defectgeneuzel) ho maar.

Bericht 7 van 7
laatste antwoord