op 16-04-2016 11:47
Dan heb ik een enquêtelink ingevuld 4-3-2016 | ||||||||||||||||||
Nooit geen antwoord gehad | ||||||||||||||||||
Ik heb toe ook gevraagd mij te bellen is nooit gebeurd | ||||||||||||||||||
Waarom is dat nu zaken doen | ||||||||||||||||||
Ben zelf al meer dan 25 jaar eigenaar van veilinghuis de voorstraat in Zwolle – Nederland | ||||||||||||||||||
www.devoorstraat.nl | ||||||||||||||||||
als ik zo met mijn klanten zou omgaan dan bleven er op den duur niet veel klanten over | ||||||||||||||||||
ik wacht nu maar weer een bericht van ebay af. | ||||||||||||||||||
Als u het eerste bericht leest in deze lijsten kan u zie dat ik nog geen antwoord op mijn vragen heb gehad | ||||||||||||||||||
kort antwoord is u MAG NIETS MEER OP EBAY ZETTEN, | ||||||||||||||||||
Ik ben me van geen kwaad bewust,graag de juiste antwoorden,zo dat ik bij de volgende verkopen geen fouten meer kan maken,dat lijkt mij de eerlijkste manier van werken, | ||||||||||||||||||
ik ben al 25 jaar veilinghouder en eigenaar van Veilinghuis de Voorstraat in Zwolle www.devoorstraat.nl afgelopen woensdagavond hebben wij een zaalveiling gehad en de naveiling van deze veiling loopt zondag avond af en wij betalen als enige veilinghuis in Nederland 1 dag na afloop v.d. na veiling de verkopen uit | ||||||||||||||||||
alle veilingen in Nederland betalen pas na 6 weken of 2-3 maanden uit, ik heb veel werk en kan niet alle dagen weken materialen op Ebay zetten maar wik toch wel graag wanneer er tijd over is dingen opzetten | ||||||||||||||||||
ik hoop dan ook dat ik een goede uitleg |
op 16-04-2016 23:05
Hallo,
U bereikt hier geen Ebay-medewerkers.
Dit is een forum waar collega ebaygebruikers anderen proberen te helpen als ze er even niet uitkomen.
op 17-04-2016 13:21
Even een korte aanvulling op 1789nico:
U heeft afgelopen jaar 17 positieve feedback en 10 negatieve feedbacks gekregen (weliswaar van dezelfde ontevreden koper).
Dat tellt natuurlijk aardig aan !
Maak een nieuw account aan bijv. op ebay.com ipv ebay.nl als u toch verder wilt gaan met verkopen.
Bij Ebay heeft ede koper altijd gelijk en de verkoper altijd ongelijk. Raar maar dat is de praktijk