annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik probeer al een tijdje een advertentie op ebay te plaatsen.

ik probeer al enige tijd een verkoopadvertentie op ebay te plaatsen, doch dat wil niet kukken. alles gaat prima tot de gegevens van bank  gevraagd worden. deze geef ik vervolgens in en krijg dan de mededeling dat deze ùngultig` zijn. hoe ik ook probeer ik kom niet verder.

ook heb ik geprobeerd deze te koppelen aan paypal, waar ik al enkele jaren mee werk. kopen is geen probleem. ik betaal via paypal, indien mogelijk en dat werkt perfekt. deze aksepteerd mijnbankgegevens wel. het gekke is dat ik een keer een advertentie er door heb gekregen. het schijnt dat ik zelfs een rekening bij ebay heb! daar staat verder niets op. moet ik misschien daar eerst geld op storten?

het makkelijste is dat dat gekoppeld is aan paypal, hier heb ik altijd geld op staan.

misschien kunt u mij helpen! ik heb al vaker  om hulp verzocht bij ebay de. doch daar is helaas nooit op gereageerd. misschien dat ebay nl. hier wel op geageerd!! niet geaksepteerd wordt: mijn ibannr. bic nr. v.d. bank en zelfs mijn postcode.

eban nr. is NL40SNSB0862721997. bic v.d. bank SNSBNL2A. postcode van mij 5921 CL.

hopelijk kunt u hier wat mee!!!!!

groet piet gubbels.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

hoi.

ik probeer ook op ebay te verkopen alles gaat goed tot dat er om mijn bank gegevens word gevraagt,

ik heb een paypal rekening geopend en gekoppeld aan mijn abn bank rekening.

ook heb ik paypal samen met ebay gekoppelt.

er word om een masterkaart gevraagd die ik niet heb wel een gewone abn rekening.

dus kan ik niet cerder ,

wie kan mij aub helpen.

gr van rachida

eBay.nl helpt hier ook niet.

Een vraag stellen