annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom blijf ik een foutmelding krijgen bij plaatsen van nieuwe aanbiedingen?

Ik ben recent van Duitsland naar Nederland verhuisd en heb mijn Ebay shop op Ebay.de gesloten en weer een nieuwe shop op Ebay.nl geopend nadat alle administratieve zaken op orde waren. Toen ik de winkel weer wilde gaan vullen met aanbiedingen, kreeg ik meteen de volgende foutmelding bovenaan het scherm: "Zo te zien is er een probleem met deze aanbieding.

  • Object kan niet worden aangeboden of gewijzigd. De titel en/of beschrijving bevat wellicht ongepaste taal of de aanbieding of verkoper is in strijd met het beleid van eBay." Ik kon dus niets plaatsen. Ebay klantenservice heeft het probleem serieus opgepakt en is er nu ook al ongeveer een week mee bezig. Ebay kon zelf wél de eerste aanbieding waar ik niet verder mee kwam, plaatsen, dus ik heb nu maar liefst één aanbieding in de winkel staan....Ebay heeft mijn account doorgelicht en alles is correct. Hoe kan het dan, dat Ebay mijn aanbieding wel kan activeren, en ik zelf niet? Ik werk al enkele jaren met windows 10 en Edge als browser, altijd zonder problemen. Desondanks heb ik ook Internet Explorer eens geprobeerd, maar dat maakte ook geen verschil. Ik heb de beveiligingsinstellingen van mijn computer al veranderd, alle cookies verwijderd, de cache geleegd, ook de diverse instellingen in "mijn Ebay" gecontroleerd en deels gewijzigd, maar niets helpt. Heeft iemand dit probleem al eens gehad en op kunnen lossen? Dan hoor ik heel graag hoe! Ik wil nu toch wel eens aan het werk namelijk....Alvast bedankt voor de tips!

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Hallo, volgen mij heb ik nu ook dit probleem: Object kan niet worden aangeboden of gewijzigd. De titel en/of beschrijving bevat wellicht ongepaste taal of de aanbieding of verkoper is in strijd met het beleid van eBay.

Is het nu opgelost? Zo ja, hoe?

Gr. Jan

Ik heb hetzelfde probleem!!! HELP!

Een vraag stellen