annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe snel betalen na aankoop? / Gecombineerde verzending aanvragen?

Hallo,

 

Waar kan ik vinden hoe snel je een betaling gedaan moet hebben na aankoop?

 

Ik heb gisteren een via veiling iets gekocht van Duitse Eaby verkoper, een set waar op geboden werd. Nu wil ik - om verzendkosten te besparen - nog een andere set kopen bij dezelfde verkoper. Omdat het 15,90 euro verzendkosten is wil ik dat graag combineren. Bij de beschrijving en info over betaling zag ik ook staan dat combinatie mogelijk is.

 

Ik heb gebeld met iemand van de webshop, en hoorde dat ik een "Combi-rekening" moet aanvragen bij Ebay. Maar dan kan ik nergens vinden. Heb ook gebeld met PayPal, nadat ik dit niet kon vinden binnen mijn PayPal account. Daar hoorde ik dat het bij Ebay moet. Maar ik heb geen idee waar ik zoiets kan vinden en of ik dat zelf kan aanpassen bij mijn instellingen.

 

Nu heb ik bericht gestuurd naar de verkoper, met de vraag hoe gecombineerde verzending kan krijgen, maar voor ik het zeker weet durf ik het 2e artikel niet te kopen. Hoeveel tijd heb ik nu om dit uit te zoeken, of dat er antwoord is van de verkoper? Is er een regel dat een aankoop altijd binnen enkele dagen of een week betaald moet zijn?

 

Alvast bedankt!

 

Martina

Hele onderwerp weergeven

Het antwoord heeft u zelf al gegeven.

De koper benaderen en zeggen dat u al iets gekocht heeft (artikel xxxx) en dat u op nog een artikel wilt bieden en of het dan tezamen met 1x portokosten opgezonden kan worden.

In normale gevallen wordt dan zeker gedaan.

Bij mij gebeurt dat ook regelmatig en zet ik het ook in mijn advertentie of 1e.rekening.

Een vraag stellen