annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Moet ik na een negatieve feedback nog een oplossing zoeken?

slotcarparadijs_nl
Community-lid

Hallo,

 

Ik heb aan iemand in Duitsland een raceauto verkocht. Alles was keurig op tijd betaald en verzonden. Nu heeft de koper mij gemaild dat het autootje niet rijdt en gevraagd wat we daaraan konden doen. Toen ik niet binnen 2 dagen op zijn mail reageerde, heeft hij mij een negatieve feedback gegeven. Ik heb daarop gereageerd en gezegd dat het jammer is dat we de zaak niet konden oplossen en of hij in het vervolg mensen de tijd wil geven om zijn mail te beantwoorden. Dat is inmiddels 5 dagen geleden. Nu mailt hij mij weer met de vraag of ik al een oplossing gevonden heb. Hij  kan die negatieve feedback niet meer terugdraaien dacht ik, dus ik vraag me af of ik hier nog in mee moet gaan.

 

Enig advies?

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

stephanthecollector
Community-lid

De negatief kan worden teruggedraaid op verzoek van de ontvanger kijk bij de hulp pagina's voor meer info! u dient hiervoor een verzoek te sturen naar de koper!

 

Waarschijnlijk wil de koper eerst zijn geld terug en/of iets in die richting alvorens deze akkoord gaat met wijziging van de feedback.

 

Als een item defect is moet de koper deze op zijn kosten aangetekend retouneren!

 

Het is dus maar afwachten of de koper inderdaad zo eerlijk is en akkoord gaat met de wijziging, u kunt voorstellen nadat deze gewijzigd is u een gedeelte van de aankoopsom zl retouneren als compensatie, wilde koper dit niet dan dient de koper het item dus te retouneren!

 

 

 

 

Antwoorden (0)

Een vraag stellen