annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Krijgen de Ebay klanten in Nederland ook één keer per 6 weken provisie korting

Hallo Ebay-ers,  Ik ben al sinds 2015 lid bij Ebay en doe heel veel zaken op de Duitse Ebay site. Regelmatig krijg je via de Duitse Ebay een aanbieding dat je voor 1 euro 10 artikelen kunt aanbieden en maar 1 euro per artikel aan provisie hoeft te betalen. Maar omdat ik in Nederland ingeschreven sta mag ik geen gebruik maken van deze regeling. Krijg wij als Nederlanders ook z'n dergelijke actie? Want als dat niet zo is dan vind ik dit een duidelijke vorm van discriminatie. Ik moet wel alle lasten betalen maar is mag geen gebruik maken van de lusten. Graag hoor ik van jullie.

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

Hallo,

Dit is een forum waar collega Ebay-gebruikers proberen om andere Ebay-gebruikers te helpen met raad en daad. Je bereikt hier geen Ebaymedewerkers.

Je kunt Ebay enkel bereiken via “Hulp en contact” onder- of bovenaan deze pagina.

 

Wat betreft je "probleem" ;

Ebay.NL en Ebay.DE zijn 2 verschillende bedrijven met elk hun eigen identiteit en aanbiedingen.

in NL kun je onbeperkt gratis aanbieden, je betaald enkel provisie bij verkoop.

 

Volgens mij heeft Ebay.NL van 9 februari tot 13 februari een actie gehad waar je tot 100 artikelen een maximum van 1 euro provisie had.

Het valt dus wel mee met die discriminatie.

Antwoorden (0)

Een vraag stellen