annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik zette op 31-12 een motor te koop op E-bay. De zgn. koper was in Zweden, ging akkoord met verkoop

Ik zette op 31-12 een motor te koop op E-bay. De zgn. koper was in Zweden, ging akkoord met verkoopprijs en maakte zgn. een deel van het aankoopbedrag over. Vroeg mij een bedrag op zijn rekening te storten om daarna de zaak af te wikkelen. Hier een deel-quote van zijn mail: "Ich hatte die 680 Euro bereits zu dem Geld hinzugezählt, das ich Ihnen geschickt hatte.
Ihr Geld befindet sich auf einem Treuhandkonto und wird auf Ihr Konto freigegeben, sobald Sie die 680 Euro Versandgebühr an den Agenten überweisen und einen Screenshot als Nachweis an die Bank schicken.
Dies ist eine Sicherheitsmaßnahme, die bei Transaktionen ergriffen wird, um sowohl den Käufer als auch den Verkäufer zu schützen.
Ich habe auch meinen Kontoauszug als Beweis dafür beigefügt, dass Geld von meinem Konto abgehoben wurde.
Dies ist eine legitime Transaktion."
Het zgn 'Abholgebühr' ad wilde hij dus teruggestort hebben.
Uiteraard voldeed ik niet aan dat verzoek. De man stuurde kopie van zijn zgn. rijbewijs en bank- en andere persoonsgegevens. De volledige mailwisseling is in mijn bezit. Ik hoop dat deze oplichter achterhaald kan worden.
De motor staat niet meer te koop.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen