annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan het bestaan dat ebay je paypal account kan blokkeren als er geen transactie heeft plaats gevonden?

In mijn geval ging het om een internationale transactie. Ik biedt iets aan, iemand wint de veiling en zoekt uiteindelijk contact. Ik was niet in staat om email te beantwoorden of te sturen door server problemen. Uiteindelijk lukte dat wel. De betreffende koper had reeds negative feedback gegeven omdat het meneer te lang duurde. Er was nog niets afgesproken, niets opgestuurd en geen geld gestort. En toch kan dan iemand negative feedback geven waardoor je rekening geblokkeerd staat met geld waar je wel positive feedback voor hebt gehad.

Weet iemand hoe dat mogelijk is?

 

Groeten,

 

Henk

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

Welkom bij de wondere wereld van Ebay. Dat Ebay uw PP blokkeert is inderdaad vreemd, ze beweren altijd niet met elkaar in contact te staan... Gezien uw nog lage feedback kunt u denk ik beter een nieuw account maken, scheelt een hoop gezeur, frustratie en gedoe om dit recht te zetten. Het kan overigens wel, vraagt de nodige vastberadenheid en geduld. Succes!

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

ewoon ebay mailen via hulp dan via vinkje zetten overig
Accountbescherming, oneerlijke activiteiten melden, vragen over valse e-mails
 

 

En netjes vertellen wat er is gebeurt en de feedback wordt weg gehaard door ebay.

 

 

abeldoorn
Community-lid

kijkend naar uw feedback profiel heeft u nog geen negatieve feedback ontvangen

het_regent
Community-lid

eBay kan te allen tijde een PayPal rekening blokkeren of debiteren, al naar gelang de situatie. Het verdient beslist aanbeveling de gebruikersovereenkomst van eBay en die van PayPal door te nemen.

 

Een vraag stellen