op 13-03-2011 11:31
Hallo Iedereen,
Ik ben hier nog niet zolang en heb tot nu toe 2 artikelen verkocht. Daarvan is 1 artikel verkocht via Ebay.de, daar had ik hem aangeboden. Na de aankoop is het artikel gelijk de volgende dag aangetekend verstuurd en de koper heeft hem na 4 dagen ontvangen. Ik heb nog een mailtje gehad dat de schoenen waren aangekomen en dat ze erg blij ermee was en ze vroeg nog of ik ook nog andere maten had voor haar zus, die had ook interesse. Ik heb haar doorverwezen naar mijn ebay winkel en gezegd dat daar alles staat van wat ik heb. Ik heb haar ook gevraagd om een feedback achter te laten, gezien het feit dat zij tevreden is over de aankoop. Daar heb ik geen reactie meer op gekregen en zij heeft geen feedback achter gelaten. Ik vind dat erg jammer en begrijp niet waarom zij geen feedback wil achterlaten. Enig idee waarom zij dit niet doet en kan ik hier nog iets mee?
Ja daar was ik eigenlijk ook al een beetje bang voor. Nu is deze verkoop via Ebay de gegaan dus verder ook geen consequenties, maar als het via Ebay nl gaat en de koper laat geen feedback achter wordt de betaling 21 dagen vastgehouden en dat is dan wel balen, zeker als de koper wel tevreden is. Ik wil ook niet dwingerig overkomen en vragen om feedback, daarom vraag ik het heel voorzichtig en netjes maar 1 keer.
Bedankt in ieder geval voor je reactie.
Groetjes
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |