annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Al mijn advertenties zijn net door Ebay verwijderd, ik voldoe niet aan de nieuwe betaalregels.

Al mijn advertenties zijn door Ebay verwijderd, ik voldoe niet aan de nieuwe betaalregels.

Waar ik het ook niet met eens was, verder vindt ik het niet normaal dat over de verzendkosten commissie betalen moet worden, dit is voor mij de bekende druppel, dat ik mij niet heb aangemeld.

Maar Ebay, geen verkopers, ook geen kopers.

Had aflopen jaar toch 1623 objecten verkocht, jammer maar het is niet anders. SUCCES EBAY.

Met vriendelijke groet,

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Krijg nu weer berichten, van mijn vaste kopers, waarom niets meer aanbied op eBay, dus wat nu ?

Toch maar weer instemmen met de eBay regels om mijn verkopers te vrede te stellen ?

Dus ik twijfel wat ik nu moet doen.

Ook bij mij alle advertenties verwijderd, op 1 maand na, 22 jaar ebay (zakelijk).  No way dat ik ze volledig machtig voor mijn bankrekening.   Hebben de medewerkers in Azie die daar voor een habbekrats werken volledig toegang tot dit. Alles wordt met  vertaalmachine beantwoord, en veel vragen op opmerkingen worden niet eens begrepen. En verkopers trekken altijd aan het kortste eind.

En de winkelprijs en de fees verhogen, en ook nog eens comissie over verzendkosten pakken.  

Jaren geleden werd je daardoor bestraft c.q. geblokkeerd omdat het oneerlijke praktijken waren.

Ik ben weg hier...  ga niet eens kopen, want de kopers brengen uiteindelijk het geld binnen !!!!  

 

Iemand enige ervaring met Ebid ?  ln Nederland nog niet zo bekend, maar op trustpilot lees ik behoorlijk goede recentelijk  ervaringen van veel Amerikaanse verkopers.  lage commissies, import van grote aantallen van andere platform aanbod mogelijk, en ook meenemen van feedback lijkt het...       Ik ga me er eens in verdiepen de komende dagen.  Alle imput c.q. ervaringen zijn welkom. Gr. wim

 

 

 

Een vraag stellen