Veilig handelen voor verkopers
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Veiligheid van jouw bankgegevens bij eBay

Vanwege de aangepaste betaaldienst van eBay heb ik ter algemene informatie twee vragen m.b.t. veiligheid gesteld. Het zijn bewust "domme" vragen en bewust in het Nederlands om de reacties van eBay te zien. Doe er je voordeel mee. De vragen:eBay wil t...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 159 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos

Oplichting op Ebay

Heden wordt ik geconfronteerd met een heel bijzondere manier van oplichting via- en met medewerking van Ebay.Vanaf 2000 ben ik actief op Ebay, zowel als koper en verkoper. In deze jaren heb ik een 100% positieve feedback opgebouwd omdat het mijn stre...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 6481 Weergaven
  • 10 replies
  • 2 kudos

koper probeert op oneerlijke wijze achteraf korting af te dwingen

Doorgaans ervaar ik een zeer positive vibe bij de meeste transacties, maar helaas kan dat blijkbaar niet altijd zo zijn. De desbetreffende koper stelde zichzelf vorige maand voor als aan vaste klant van mij, want hij had al 2 keer eerder iets bij mij...

Ebay en Paypal beschermen oplichters! Lees dit ongelofelijke verhaal!!

Op 24 April koop ik op Ebay een horloge voor 1419 euro. Deze betaal ik met Paypal.Dit vanwege de kopers bescherming. Mocht het niet in orde zijn krijg je altijd je geld terug aldus Paypal. Na onvangst van het horloge bleek deze vals te zijn. Een goed...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1038 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Ik ben opgelicht door verkoper binnen Europa

Ik heb een april een item gekocht bij een verkoper uit Frankrijk. Verkoper was al een aantal jaren lid op ebay en had een 100% positieve feedback score. Waarbij ook een redelijke consistentie in het aantal feedback in de afgelopen 12 maanden. Item wa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 3262 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Ebay en PayPal : altijd ter bescherming van de Koper .. Hoezo misbruik in de hand werken !

Ebay en PayPal : altijd ter bescherming van de Koper .De Verkoper moet het er maar mee doen .Hoezo misbruik in de hand werken ! Ik baal hiervan . Kopers die je altijd al neigen te beduvelen - en je hebt hier al meermalenmelding van gedaan ... Ze neme...

kopersbescherming ????

Hallo mensen ik heb een vraag.. tijd terug heb ik iets verkocht en koper heeft daarna een claim gestart welke ik weer heb overgedragen aan ebay nu heeft ebay een beslissing genomen in mijn nadeel en de koper via paypal het geld terug gegeven... Maar ...

Helemaal misselijk van die sterretjes!

Het helpt je als verkoper toch volledig van je laatste maaltijd af, die sterretjes: geven ze een positieve feedback maar drukken wel die sterretjes op 1 of 2!Als je toch zo tevreden bent met je aankoop moet dat ook in die sterretjes te zien zijn want...