annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kun je zo snel mogelijk (dus niet na 30 dagen) je gebruikersnaam weer veranderen?

We wilden een nieuw eBay account aanmaken met de naam vintagefamousbags.
Toen is onze zakelijke eBay van mijn baas famous_famous veranderd in vintagefamousbags.
Hij is overgesprongen toen ik opnieuw moest inloggen.
Dus in plaats van een nieuwe eBay onder de naam vintagefamousbags is nu famous_famous veranderd in vintagefamousbags.
Dit moet zo snel mogelijk terug gedraaid worden, anders kunnen onze klanten ons niet terugvinden onder onze oude naam of raken we in de war.
Er staan verkopen van 12.000 dollar op het spel.
Er wordt steeds aangegeven dat je je gebruikersnaam maar 1x in 30 dagen kunt veranderen, maar het is noodzakelijk dat dit zo snel mogelijk gebeurt.
Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groet,
Claire Hoogakker
0646695907

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Hoe kun je zo snel mogelijk (dus niet na 30 dagen) je gebruikersnaam weer veranderen?

Ik weet niet zeker of de naam na dertig dagen wel weer terugveranderd kan worden.

Bel eBay even.

Overigens is vintagefamousbags nu wel te vinden via famous_famous maar niet via vintagefamousbags ?

Misschien is dat morgen anders.

En wat het telefoonnummer van eBay is, weer een nieuwe uitdaging.

Anders wordt het emailen en dan krijgt u standaard antwoord over veranderen van een gebruikersnaam.

Succes ermee.

 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Hoe kun je zo snel mogelijk (dus niet na 30 dagen) je gebruikersnaam weer veranderen?

Het enige wat zou kunnen werken, bel eBay.com of eBay.de die hebben wel een nummer, mogelijks zelfs eBay.be

Bericht 3 van 3
laatste antwoord