annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay en PayPal : altijd ter bescherming van de Koper .. Hoezo misbruik in de hand werken !

Ebay en PayPal : altijd ter bescherming van de Koper .

De Verkoper moet het er maar mee doen .

Hoezo misbruik in de hand werken !

 

Ik baal hiervan . Kopers die je altijd al neigen te beduvelen - en je hebt hier al meermalen

melding van gedaan ...

 

Ze nemen gewoon weer een nieuw account ...

 

En ze annuleren Paypal betalingen en ze geven daarna ook nog - op z'n zachts uitgedrukt - zeer slechte feedback !

 

Maar ook sommige verkopers - gewoon een nieuw account en dan een XBOX 360 aanbieden voor 15 dollar !

 

Ik ging dit even checken - maar ammehoella - weest gewaarschuwd !

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Ebay en PayPal : altijd ter bescherming van de Koper .. Hoezo misbruik in de hand werken !

hoi hoi ik zie het nu pas maar helaas is het zo wel.. ik verkoop nu ook al maanden niks meer omdat ik me afvraag of het nog wel genoeg opleverd. je hebt je plaatsing kosten paypal kosten die toch aardig de pan uit rijzen als je internationaal verkoopt.

 

en dan ook nog een koper die och gewoon de hele boel terug draait. ik hoopte dat ebay eens wat meer voor de verkopers zou gaan doen had toch zo iets gelezen in een update maar tot op heden 

 

ze vergeten alleen dat ebay nederland niet denderend loopt vergeleken met andere sites.... go hoe zou dat komen als je de verkopers het leven zuur maakt en ook niet reageert. selectief antwoorden noem ik het

 

jammer hoor....

ik doe nu het verkopen via ebay,co,uk ik betaal meer kosten maar het leverd ook veel meer op

 

 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Ebay en PayPal : altijd ter bescherming van de Koper .. Hoezo misbruik in de hand werken !

Ben het hier helemaal mee eens !!!

Ebay heeft de koper in een hoog vaandel staan en de verkopers hebben het nakijken !

Eigenlijk werkt Ebay zo fraude in de hand. Ga dit eens uitzoeken via facebook opf er meerdere mensen zijn, die zo benadeeld worden door Ebay en bekijken of het een item voor Kassa of Opgelicht is !

 

Het is allemaal begonnen met het afschaffen van de mogelijkheid om een negatieve waardering te plaatsen bij een koper.

Daar bovenop is ook nog de belachelijke commissie op de verzendkosten gekomen, waardoor de verzendkosten hoger uitvallen en de waardering van de verkoper op het gebied van verzendkosten valt negatiever uit !!!

 

Heb al andere wegen gevonden om spullen te verkopen ! Ebay hoeft niet voor mij part niet rijker te worden !

Bericht 3 van 3
laatste antwoord