annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Artikel kwijt en geld kwijt

seikocollector
Community-lid

Hallo beste ebayers. Ik ben van plan om spullen te gaan verkopen op ebay maar volgens mij kun je alleen met UPS en of Fedex met verzendnummer verzenden anders loop je het risico het artikel kwijt te raken omdat de klant kan beweren het artikel niet ontvangen te hebben. Met aangeschreven post is dus geen geldig verzendbewijs voor ebay en paypal. Het is volgens mij heel makkelijk voor criminelen om gratis te winkelen op ebay door spullen te kopen bij degene die zonder verzendnummer van UPS en of Fedex verzenden. Volgens mij is het beter als ebay deze verzend regels aanpast en de verkopers laat verplichten om het met UPS en of Fedex te laten verzenden want dat zou veel ergenis en misverstanden voorkomen. Het probleem is wel dat UPS en Fedex erg duur is en de goedkopere artikelen op ebay niet meer te verkopen zijn. Weet iemand (of ebay) of dat er nog een andere en goedkopere manier om te verzenden is en dan ook met geldig verzendbewijs voor ebay en paypal?

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Artikel kwijt en geld kwijt

het_regent
Community-lid

U heeft hier een goede beschrijving van het 'graties winkelen' probleem neergezet.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Artikel kwijt en geld kwijt

Stop met het accepteren van Paypal als betalingsmethode.

Ben je in een keer van alle ellende af.

eBay maalt niet om de verkopers, maar verkoopt wel op hun kosten het paradepaardje 'koperbescherming'.

Bij bankoverschrijving heb je hier dus geen last van!

Bericht 3 van 3
laatste antwoord