annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

koper wil van de koop afzien

Ik heb een object verkocht aan een bepaalde koper. Heb een aantal weken daarvoor al eens wat voor hem gecancelled. Nu heeft hij weer een object gewonnen waarna ik direct een mail krijg om het weer te cancelen. Nu heb ik hem meerdere malen gemailed met de vraag wat de reden is dat het gecancelled moet worden en krijg ik geen reactie. Dus na 2 weken wachten heb ik een geschil geopend wegens niet betaald object. Nu krijg ik leuk een mailtje dat wanneer ik dat geschil niet intrek ik een negatieve feedback krijg. Wat heeft het dan voor zin om uberhaubt een geschil te openen? Kan ik voorkomen dat ik een negatieve feedback krijg?

Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

Re: koper wil van de koop afzien

PayPal als betaalwijze aanbieden is vaak geen keuze voor de verkoper.

Het is inderdaad de manier om het gratis winkelen tot een uitnemende koperservaring te brengen.

Bericht 11 van 13
laatste antwoord

Hoe zo gratis winkelen? Ik betaal toch het product met de verzendkosten? En ik heb geen speciale Paypal. Niet een waarvoor je moet betalen. Hoeveel moet er dan aan Paypal betaald worden en aan ebay? Kan men daar dan geen rekening mee houden? Ik ben alleen een koper!
Bericht 12 van 13
laatste antwoord

Aha, ik begrijp het nu wat er bedoeld wordt met gratis winkelen! Na meerdere berichtjes te hebben gelezen. Kan helaas vooraan de berichtjes niet deleten of aanpassen.
Bericht 13 van 13
laatste antwoord