op 09-01-2014 22:43
Ik heb een object verkocht aan een bepaalde koper. Heb een aantal weken daarvoor al eens wat voor hem gecancelled. Nu heeft hij weer een object gewonnen waarna ik direct een mail krijg om het weer te cancelen. Nu heb ik hem meerdere malen gemailed met de vraag wat de reden is dat het gecancelled moet worden en krijg ik geen reactie. Dus na 2 weken wachten heb ik een geschil geopend wegens niet betaald object. Nu krijg ik leuk een mailtje dat wanneer ik dat geschil niet intrek ik een negatieve feedback krijg. Wat heeft het dan voor zin om uberhaubt een geschil te openen? Kan ik voorkomen dat ik een negatieve feedback krijg?
op 12-01-2014 00:35
PayPal als betaalwijze aanbieden is vaak geen keuze voor de verkoper.
Het is inderdaad de manier om het gratis winkelen tot een uitnemende koperservaring te brengen.
08-02-2014 10:00 - bewerkt 08-02-2014 10:01
op 09-02-2014 19:22