hoe kan het dat ik een bieding niet kan stoppen en of annuleren ,maar een verkoper kan wel
Opties
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 15-03-2014 13:29
een verkoper bod iets aan voor X bedrag en verwijderde deze.
maar die deze de zelfde dag weer aan met een ander hooger bedrag.?
terwijl ik als koper niet de bieding kan annuleren .
Geaccepteerde oplossingen (0)
Antwoorden (1)
Antwoorden (1)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
15-03-2014
14:22
U kunt ook uw bod intrekken.
Staat allemaal in de hulppagina's uitgelegd
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
blabla bla
hier de uitleg van de hulppagina Bod intrekken
Annulering van een bod door een koper tijdens een veiling. In het algemeen kan een koper een bod niet intrekken, dus denk goed na voordat je een bod uitbrengt. In bepaalde omstandigheden is het toegestaan om een bod in te trekken. Als een koper bijvoorbeeld per ongeluk een verkeerd bedrag invoert (EUR 99,50 in plaats van EUR 9,95), kan het bod worden ingetrokken en het juiste bedrag worden ingevoerd. Het bedrag moet wel onmiddellijk worden gecorrigeerd. Zorg ervoor dat je op de hoogte bent van andere regels en beperkingen met betrekking tot het intrekken van biedingen. Meer informatie is te vinden op de pagina
dus waar sta ik als koper die het winnend bod heeft
hier de uitleg van de hulppagina Bod intrekken
Annulering van een bod door een koper tijdens een veiling. In het algemeen kan een koper een bod niet intrekken, dus denk goed na voordat je een bod uitbrengt. In bepaalde omstandigheden is het toegestaan om een bod in te trekken. Als een koper bijvoorbeeld per ongeluk een verkeerd bedrag invoert (EUR 99,50 in plaats van EUR 9,95), kan het bod worden ingetrokken en het juiste bedrag worden ingevoerd. Het bedrag moet wel onmiddellijk worden gecorrigeerd. Zorg ervoor dat je op de hoogte bent van andere regels en beperkingen met betrekking tot het intrekken van biedingen. Meer informatie is te vinden op de pagina
dus waar sta ik als koper die het winnend bod heeft
0
nuttig