Regels en veiligheid
In dit forum kunnen leden alle aspecten van veilig kopen en verkopen op benl.eBay.be bespreken met andere communityleden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Browsen in de Community

Activiteit in Regels en veiligheid

New device warnings on cellular hotspot

Why do you get a "new device warning" on every loging if you use Ebay on a laptop tethered from your mobile? It is pretty lame to use an IP address as device identifier. Facebook is able to track me through fingerprinting 30 datapoints, so why does E...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 13 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Veiligheid van jouw bankgegevens bij eBay

Vanwege de aangepaste betaaldienst van eBay heb ik ter algemene informatie twee vragen m.b.t. veiligheid gesteld. Het zijn bewust "domme" vragen en bewust in het Nederlands om de reacties van eBay te zien. Doe er je voordeel mee. De vragen:eBay wil t...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 159 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos

Hoe kan ik mijn account weer activeren nadat deze geblokkeerd is na een hack?

Onlangs is mijn account gehacked en zijn er 6 bestelling geplaatst via mijn account wat ik dus zelf niet ben geweest. Contact gehad met E-Bay alsmede met PayPal. Alles is inmiddels opgelost maar nu blijkt mijn account te zijn geblokkeerd door E-Bay. ...

Captcha werkt niet

Er wordt gevraagd de persoonlijke gegevens te controleren. Het inloggen werkt wel, maar de gevraagde captcha blokkeert ondanks de correcte invulling elke keer het vervolg. Het is om gek van te worden.

Oplichting op Ebay

Heden wordt ik geconfronteerd met een heel bijzondere manier van oplichting via- en met medewerking van Ebay.Vanaf 2000 ben ik actief op Ebay, zowel als koper en verkoper. In deze jaren heb ik een 100% positieve feedback opgebouwd omdat het mijn stre...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 6481 Weergaven
  • 10 replies
  • 2 kudos

Opgelicht in Frankrijk

Dag,Ik heb een item gekocht via Ebay Frankrijk op 06-01-2021. Er is € 345,-betaald met PayPal op 09 -01-2021 Verkoper stond erop dit via PayPal te betalen met optie vrienden en familie.Ik wilde goederen en services, ivb aankoop bescherming.Maar dat w...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 199 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

terug betaling

Hallo weet iemand waarom ebay terug betaling doet Klant zegt dat het pakket niet is ontvangen Maar met dhl verzonden track en trace Op site van DHL staat afgeleverd en nu geeft ebay aan paypal de op dracht om het terug te storten ??? Ik begrijp er ni...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 276 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Kopersbescherming is fake

Als ik iets op eBay koop dan ga ik er van uit dat eBay garant staan voor de betrouwbaarheid van de verkopende partij.Maar dat is niet meer zo.Daags na een aankoop meldt eBay mij dat een van mijn aankopen geannuleerd wordt en dat verkoper geen lid mee...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 166 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Object retourneren niet mogelijk?

Besta forum leden, Ik loop al 3 weken tegen enkel wat nare problemen aan bij eBay Nederland. Ik heb recent een object aangeschaft (tamelijk duur, 1600 euro). Dit object voldeed niet 100% aan mijn eisen en de beloftes van de verkoper. Na wat bericht w...

Misleidende beschrijving?

Hallo, Ik heb recent een paar sneakers gekocht. In de titel en de beschrijving stond dat ze zonder doos worden geleverd, dus daar was ik me van bewust. Ook stond er in de beschrijving het volgende; *sneakers or shoes will arrive w/out box or inner so...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 291 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos
Beginnen

We willen dat je reis hier zo goed mogelijk verloopt, daarom hebben we enkele links samengesteld om je snel vertrouwd te maken met de eBay Community.