annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper zegt geen retourlabel te kunnen verzenden. Wat moet ik nu doen?

Ik heb iets anders ontvangen dan besteld. 

 

Ik ben nu in het stadium dat ik hem een bericht heb gestuurd. Ik kreeg namelijk een mail dat hij geen retourlabel kan verzenden en dat ik contact moet opnemen.

 

Moet ik nu eerst zelf de retourkosten betalen? Of mag ik eisen dat hij ervoor zorgt?

 

Hoop dat iemand me aan een antwoord kan helpen. Bedankt alvast. 🙂

 

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Elke verkoper heeft zijn eigen retourbeleid, dat kun je vinden in de advertentie.

Kijk even wat de verkoper in de advertentie vermeld heeft en je weet het.

De verkoper moet dan handelen overeenkomstig zijn eigen omschrijving.

Het kan ook zijn dat de verkoper geen retourbeleid heeft dan ben je overgeleverd aan de grillen van de verkoper.

Je kunt dan in ieder geval niets afdwingen.

 

Moraal van het verhaal: Let voor de aankoop goed op het retourbeleid van een verkoper en beslis dan of je er iets wilt kopen.

 

Een vraag stellen