annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper vraagt om meer geld om nogmaals verzendkosten voor een niet aangekomen item te betalen?

 Ik heb iets gekocht uit de VK. Dit is zonder T&T verstuurd, en niet aagekomen. De verkoper vraagt eerst om meer geld om het nogmaals met T&T te verzenden. Er stond nergens expliciet dat het zonder T&T verzonden zou worden, of dat er een mogelijkheid was om voor een veiligere verzendmethode te gaan. Ik heb gezegd dat ik niet meer wou betalen, en dat ze het volgens de website van het verzendbedrijf kon claimen. Hier werd niet op gereageerd. Er werd alleen gevraagd mijn adres nogmaals te sturen om het nogmaals te sturen. Dit vond ik raar, want in de regels van berichten staat dat je geen adressen mag sturen en je zou denken dat mijn adres bekend moet zijn. Ik heb nogmaals bevestigd dat het adres op mijn EBay account en PayPal account correct zijn, en hetzelfde zijn. Daarnaast heb ik ze de eerste letters van de straatnaam, plaats en de eerste twee cijfers van de postcode gegeven.

 

Ik weet nu niet zo goed wat te doen, het is nog een aantal dagen voordat de officiele verwachte aankomstdatum voorbij is.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

zo spoedig mogelijk een claim indienen wegens een niet ontvangen object.

Zie de tab "Transactieproblemen oplossen" onderaan deze pagina.

Een vraag stellen