Postzegels en munten
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

retour

bestel nummer want to send it back does not fit the car , can u send us retourlabel pls

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 333 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

mijn bestelling van 15 objecten klopt niet,

Mijn bestelling van 15 objecten klopt niet, daar deze ongevraagd zijn verdubbeld in aantal en dus ook de aankooprijs.Graag wil ik alle 15 objecten kopen, maar dus niet 30 objecten.Ik probeerde van alle verzendkosten een totaalbedrag te ontvangen van ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 103 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

privé-aanbieding - identiteit bieders beschermd

Er zijn een aantal Ebayers, ik zal op dit moment geen namen noemen (ik heb ze zelf al benaderd), die kavels (met lage inzet) aanbieden waarop op bijna alle kavels geboden word met-privé-aanbieding - identiteit bieders beschermd-Als je bied tot een vo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1642 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Ik heb een aanbieding postzegels betaald doch niet ontvangen. verkoper reageert niet op emails

Goedenavond, Ik heb een zending postzegels gekocht Omschrijving: Australië - seri 5 zegels Nostalgic Advertisements - order: 11 sets Betaald AUD $ 55.00 + port AUD $ 2.80 = AUD 55.80 Betaaldatum 17 juni 2016 Gevraagd naar levering via email op 28/7 d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 4824 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

is het niet belachelijk dat het aanbieden van een munt van Cuba 1949 onder een 'Embargo' valt?

Men heeft een cubaanse munt van 1949 van mijn aangeboden gehaald vanwegen het "Embargo van de USA" voor artikelen van Cuba. Ik vind een coin geen artikel, ik koop of verkoop niets aan Middelamerika. Persoonlijk vind ik het echt belachelijk, maar........

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 981 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Hoe kom ik in contact met ebay.

Ik heb een horloge gekocht en betaald via pay pal. De verkoper is niet meer aangemeld bij ebay.ook niets meer vernomen van de verkoper. Met Ebay kom ik NIET in contact omdat het artikelnummer of de verkoper die ik moet ingeven niet klopt. Wat kan ik ...