annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wonderbaarlijke veilingen en -opbrengsten

oranje_andworthit_
Community-lid
Gaat het over het kopen of verkopen van postzegels van Nederland, dan worden er vaak percentages van de cataloguswaarde bijgesleept.

Vaak is een prijs van 50% voor de verkoper al heel wat en sommige kopers menen dat ze niet meer willen betalen dan 20% (met een collectie vol gaten als gevolg).

Soms gebeurt het dat bij een veiling van een apart item de catalogusprijs een paar keer over de kop gaat.
Het lijkt me leuk om dergelijke veilingen op dit draadje te verzamelen.

:-)
Bericht 1 van 1.461
laatste antwoord
1.460 ANTWOORDEN 1.460

Wonderbaarlijke veilingen en -opbrengsten

poststuk.nl
Community-lid
wellicht rotterdam verzamelaar...
Bericht 551 van 1.461
laatste antwoord

Wonderbaarlijke veilingen en -opbrengsten

keerdruk
Community-lid
maar is het aanbod van een dergelijk stuk dan zo laag of is de vraag ernaar zo hoog? Is een stuk van deze kwaliteit zo uitzonderlijk? Is de gebruikte frankering zo zeldzaam? Zou een andere frankering veel minder opleveren?
Bericht 552 van 1.461
laatste antwoord

Wonderbaarlijke veilingen en -opbrengsten

poststuk.nl
Community-lid
het is een combinatie van factoren( frankering, formulier, gebruiksdatum, kwaliteit, stempel, kantoor van afstempeling) dat de prijs bepaalt.de kenner weet eea op zijn waarde te schatten!
Bericht 553 van 1.461
laatste antwoord

Wonderbaarlijke veilingen en -opbrengsten

the_rotterdammer
Community-lid
inflatie zichtbaar aan het worden? http://cgi.ebay.nl/2-Euromunt-NEDERLAND-1999-mooie-circulatiemunt_W0QQitemZ8329638035QQcategoryZ26522QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Bericht 554 van 1.461
laatste antwoord

Wonderbaarlijke veilingen en -opbrengsten

uitverkocht!
Community-lid
Da's geen slimme verkoper

oranje~ PDA says: DON'T FEED THE TROLLS

Snuggere Hein, Simpele Simon, Gijs Goochem, wie volgt?

oranje~ PDA says: DON'T FEED THE TROLLS

Snuggere Hein, Simpele Simon, Gijs Goochem, wie volgt?

Bericht 555 van 1.461
laatste antwoord

Wonderbaarlijke veilingen en -opbrengsten

Als ik wat tijd heb wil ik de prikborden wel eens lezen.Het zijn vaak dezelfde personen die reageren.Er worden ook nuttige tips en informatie gegeven(soms)Maar waar ik benieuwd naar ben of er ook iemand is die weet hoe het kan dat bij sommige de foto niet meer kan worden gezien na afloop.En bij sommige wel twee maanden of langer.
Bericht 556 van 1.461
laatste antwoord

Wonderbaarlijke veilingen en -opbrengsten

the_rotterdammer
Community-lid
Wanneer een verkoper gebruik maakt van de ebay hosting blijven de afbeeldingen zichtbaar zolang het kavel nog oproepbaar is, 90 dagen meen ik.
Zelf gebruik ik mijn eigen hosting voor ebay-afbeeldingen. Van standaard afbeeldingen zal het lang blijven staan, maar van unieke kavels zal ik regelmatig de afbeeldingen verwijderen op ruimte vrij te maken.
Bericht 557 van 1.461
laatste antwoord

Wonderbaarlijke veilingen en -opbrengsten

poststuk.nl
Community-lid
tip voor anouk: maak een kopie van het plaatje en de aanbieding
Bericht 558 van 1.461
laatste antwoord

Wonderbaarlijke veilingen en -opbrengsten

gravedigger2k2
Community-lid
Ik kom even terug op het getoonde stuk in #527. In de Briefmarkenspiegel van deze maand staat een artikel over dit blok 1. Daarin wordt ook een afbeelding geplaatst van de gebruikte stempels. Als ik die vergelijk dan zou het stuk ECHT zijn. Een keuring zou dat moeten aantonen.
In hetzelfde blad een interessant artikel over vervalsingen. Voor geïnteresseerden wil ik best copieën maken.
Frans
Bericht 559 van 1.461
laatste antwoord

Wonderbaarlijke veilingen en -opbrengsten