annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan bij verkopen het finkje meer actie niet gebruiken.

Kan bij verkopen het finkje meer actie niet meer gebruiken.

Bij kopen kan ik archiveren niet meer gebruiken.

Hoe los ik dat op?

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Kan bij verkopen het finkje meer actie niet gebruiken.

Er zijn de laatste tijd meer meldingen geweest van leden die bepaalde functionaliteiten niet meer kunnen gebruiken, het werkt niet.

Dit komt omdat eBay het systeem heeft verbeterd.

Het kan zijn dat u Windoze 8.1 gebruikt, daar kan eBay nog niet zo goed mee omgaan.

Het kan ook zijn dat eerst de koekjes moeten worden opgegeten.

Probeer anders de Firefox browser, die is beter.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Kan bij verkopen het finkje meer actie niet gebruiken.

hoi

Ook ik heb problemen. Kan sinds begin oktober geen foto's meer toevoegen bij mijn nieuwsbrieven, zelfs geen nieuwsbrieven meer sturen !

Ik heb nu een bericht van Ebay.

Fout ligt bij hun en 17 januari 2015 is het opgelost.

Zie mijn mail.

Ik krijg een maand mijn abonnement voor de winkel terug maar kan 3 1/2 maand geen nieuwsbrieven sturen en dat met de feestdagen.

Kost ons gewoon veel omzet !

Dus veel succes!!!!!

 

 

Geachte heer/mevrouw Hendriks,

Ik bericht u naar aanleiding van uw kwestie betreffende het niet zichtbaar krijgen van afbeeldingen in de e-mailmarketing.

Het is natuurlijk ontzettend vervelend dat dit probleem al zo lang duurt en nog steeds niet is opgelost. Op dit moment is het probleem echter bekend bij de technische afdeling en zij hebben aangegeven dat dit probleem uiterlijk 17 Januari 2015 opgelost moet zijn.

Omdat wij heel goed begrijpen dat dit natuurlijk een zeer vervelende situatie is, hebben wij besloten om de abonnementskosten voor uw topwinkel voor deze maand aan u te crediteren. Nogmaals onze excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Kan bij verkopen het finkje meer actie niet gebruiken.

 

 

Ook ik heb problemen , zie onderstaande mail.

Krijg dan wel een maand mijn abonnement retour, maar omdat we geen nieuwsbrieven kunnen sturen ( 400 volgers ) kost ons dit gewoon omzet.Dit duurt al vanaf de eerste week van oktober !

Zie onderstaande mail.

 

 

Geachte heer/mevrouw Hendriks,

Ik bericht u naar aanleiding van uw kwestie betreffende het niet zichtbaar krijgen van afbeeldingen in de e-mailmarketing.

Het is natuurlijk ontzettend vervelend dat dit probleem al zo lang duurt en nog steeds niet is opgelost. Op dit moment is het probleem echter bekend bij de technische afdeling en zij hebben aangegeven dat dit probleem uiterlijk 17 Januari 2015 opgelost moet zijn.

Omdat wij heel goed begrijpen dat dit natuurlijk een zeer vervelende situatie is, hebben wij besloten om de abonnementskosten voor uw topwinkel voor deze maand aan u te crediteren. Nogmaals onze excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord