annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een aanbieding postzegels betaald doch niet ontvangen. verkoper reageert niet op emails

Goedenavond,

Ik heb een zending postzegels gekocht

 

Omschrijving: Australië - seri 5 zegels Nostalgic Advertisements - order: 11 sets

Betaald AUD $ 55.00 + port AUD $ 2.80 = AUD 55.80 

Betaaldatum 17 juni 2016

 

Gevraagd naar levering via email op 28/7 doch geen enkele reactie van de verkoper.

 

Op 8/8 opnieuw een mail gestuurd via de aanbiedingen van de verkoper doch ook nu geen enkele reactie.

 

Op 15/8 hetzelfde verhaal, geen reactie.

 

Op de site van de verkoper zag ik dat hij/zij tal van negatieve ratings heeft wegens het niet leveren van de gekochte postzegels.

 

Graag uw interventie in deze want de verkoper lijkt onbetrouwbaar.

In afwachting van verdere informatie, teken ik,

met vriendelijke groeten,

Rob van Tuyl

nederland

 

 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Ik heb een aanbieding postzegels betaald doch niet ontvangen. verkoper reageert niet op emails

Onmiddelijk een claim indienen.

Zie "transactieproblemen oplossen" (dat had u trouwens zelf ook kunnen vinden , zie onderaan de pagina)

U heeft 60 dagen de tijd (meen ik) dus snel handelen, anders bent u uw geld kwijt.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Ik heb een aanbieding postzegels betaald doch niet ontvangen. verkoper reageert niet op emails

goedeavond

 ik heb een zending postzegels gekocht

 

Omschrijving Duitsland -serie blok   2a MH Baden 1949 Y/T

Betaald 02-08-2016 €4,40

 nog niets ontvangen heb op14-08-2016 een brief geschreven ook geen reatie ontvangen

 heb ze besteld bij Martine Vermout uit Westende Belgie

Hoop hier antwoord op de krijgen met

 vr. gr. Frida Fransen

Bericht 3 van 3
laatste antwoord