op 06-07-2012 10:34
Ik wil graag dat mijn account altijd in het engels is. En zeker niet (Zoals nu), wanneer ik inlog op ebay.com en dan naar "My Ebay" ga en mijn berichten check. Dat ik dan weer terug gegooit wordt naar ebay.nl waardoor ik weer overnieuw naar ebay.com moet gaan om geen "Beste ..." en "Groeten ..." als begin en eind te hebben. Zeer irritant en frustrerend, zeker omdat er geen makkelijke mogelijkheid is om het vast te zetten in het Engels. Ik heb zelfs overwogen om Ebay.nl to blokkeren. Als het omzetten naar het engels alleen kan door nooit meer op Ebay.nl te komen ook goed. Ik wil er gewoon vanaf...!
(Excusses voor de frustratie, maar wees nou eerlijk, mijn vrouw is een buitenlandse die net aan het intergreren is en die kan ebay.com in nederland bijna niet normaal gebruiken omdat de site haar constant terug "gooit" naar het nederlands...!)
Alvast hartelijk bedankt voor iemand die mij van mijn frustratie af kan helpen!
😃
Groeten,
Edo
ik den dat als je je in nederland bevindt ebay je ip adres 'leest', en ziet dat je in nl bent en je dus automatisch naar ebay.nl doorlinkt.
Je zou kunnen inloggen via het tor netwerk (even googelen als je dat niks zegt), ben je nog steeds niet zeker dst je altijd op .com uitkomt maar wel vaak.