annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan niet inloggen omdat Ebay een SMS wil sturen naar een telefoon die geen SMS kan ontvangen.

Kan niet inloggen omdat Ebay een SMS wil sturen naar een telefoon die geen SMS kan ontvangen en het telefoonnummer dat ebay gebruikt een afgeleide is van Ebay.com dus begint het niet met een 0.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Heb hetzelfde met mijn seller account.  Kan wel verifieren via email maar dan ben je nog niet ingelogd. Als je daarna weer probeert in te loggen wil het systeem weer een SMS sturen (naar mijn vaste lijn die geen SMS kan ontvangen) en het cirkeltje is rond.

Effectief ben ik dus locked out met de seller account en na dagenlang heen en weer met eBay support via mijn andere account  heb ik geen oplossing en ze laten ook niks meer van ze horen.

Als  je maar 1 account hebt dan kun je eBay support niet bereiken want je moet eerst kunnen inloggen en dat gaat niet. 

i hvae the same problem , and everywhere i click ask to login and i can not!!! nobody can answer, now i can not cancel my ebay premium because i can not access the account, and than they kept on charging the bank account that is already closed and now i had to pay a lawyer and i can not access the account!!! so sorry for this bad customer service

Een vraag stellen