annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkeerd artikel geleverd, en verzendkosten

Hallo. Ik heb een papegaaien kooi gekocht bij een verkoper in duitsland. vorigjaar kocht ik ook een kooi bij hem en toen was het wel goed, dus ik dacht ik koop fijn weer een kooi bij hem. De kooi die ik nu kocht was 100 euro en de verzendkosten 85 euro. maar dan nog was het goedkoper als hier in de winkel dus dan had het een goede koop geweest. Ik heb direct betaald en ik kreeg gister de bestelling bij huis. Nu heb ik dus een geheel andere kooi gekregen als dat op de fotos staat en de kooi is beschadigd en incompleet. Dus ik heb ik contact opgenomen met de verkoper en gevraagd hoe we dit kunnen oplossen, maar hij heeft alleen maar gevraagd of ik hem de artikel code op de doos even wilde doorgeven en daarna heeft hij nergens meer op gereageerd. wel kreeg ik nog even een berichtje met zijn levering voorwaarde. waaruit blijkt dat als het artikel niet klopt dat ik het wel terug mag sturen maar dat die koste dan voor mij zijn.

Ik heb ondertussen ook ontdekt dat hij geheel geen nieuwe kooien verkoopt maar dat het kooien zijn die al geretourneerd zijn naar de groothandel, dat verteld hij er niet bij als hij ze aanbied. Tja nu heb ik dus het vermoeden dat hij heel goed weet wat hij doet "ook door middel van zijn feedback doorlezen" en dat hij dit soort stunts vaker uithaalt maar dat de meeste kopers het er bij laten zitten. Ik kan echter niets met deze kapotte, kleinere en andere kooi als dat hij mij heeft voorgespiegeld bij de verkoop dus ik voel mij redelijk vern...t door deze verkoperX-(.

en kan dit ook hard maken door middel van foto's. moet ik dan toch opdraaien voor de verzendkosten???

Groeten Miranda

Bericht 1 van 22
laatste antwoord
21 ANTWOORDEN 21

na bij deze dus! hahahaa

Hoog tijd om pako's dagboek en mijn home page te update]:)

Bericht 21 van 22
laatste antwoord

U bent beslist origineel.

Bericht 22 van 22
laatste antwoord