annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

na meer dan een week niets ontvangen en verkoper reageert niet op navraag wat nu?

wie heeft ervaring met verkoper märklin-2008?

hij heeft positieve beoordelingen maar antwoord niet op de vraag wanneer ik mijn betaalde aankoop ga ontvangen.

Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Re: na meer dan een week niets ontvangen en verkoper reageert niet op navraag wat nu?

Door het geven van een negatieve feedback hebt u zelf alle opties verprutst.

De veilingtekst was duidelijk: De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.

De termijn die eBay aangeeft heeft meestal ook weinig realiteitswaarde.

Het is aanmatigend de verkoper al zo snel lastig te vallen met zeur emails over de verzending.

En een negatieve feedback geven betekent einde oefening.

Bericht 11 van 14
laatste antwoord

Re: na meer dan een week niets ontvangen en verkoper reageert niet op navraag wat nu?

ik ben voorbarig geweest. ik heb de lok binnen . maar op de site staat het artikel nog steeds als niet verzonden.

wat betreft einde discusie er in nog genoeg mogelijk om de feedback te corrigeren . heb ik ook gedaan

Bericht 12 van 14
laatste antwoord

Gelukkig.Fijn dat U dit meldt.

En een neg.fb betekent vaak ook einde verkoop van een beginnende verkoper.

Bericht 13 van 14
laatste antwoord

U moet nog wel aan de verkoper aangeven,dat hij een feedbackwijziging moet aanvragen,via hulp
Bericht 14 van 14
laatste antwoord