op 20-10-2014 14:08 - laatst bewerkt op 20-10-2014 23:32 door zhainius
Ik heb onlangs schoenen gekocht bij ****een duitse verkoper. ik kreeg net een e-mail van hem dat hij de schoenen niet meer heeft hoe krijg ik mijn geld terug? hij bood andere aan in de email maar die wil ik niet . ik wil alleen me geld terug gaat hierbij om 96 euro . kan iemand mij helpen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
20-10-2014 14:25 - bewerkt 20-10-2014 14:25
U kunt natuurlijk ook meteen de sjarsbeck doen maar dan sluit PayPal u verder uit van gebruik.
Geef hen eerst de kans. En natuurlijk zo snel mogelijk het geschil opwaarderen tot claim.
Ga nooit ergens mee akkoord want er wordt geprobeerd u er vanaf te brengen.
op 20-10-2014 14:11
Hoe heeft u betaald.
op 20-10-2014 14:12
via creditcard ik neem aan dat het paypal heet
op 20-10-2014 14:14
weet haast wel zeker via paypal kreeg ook een bevestings mail van paypal dat ik betaald heb
op 20-10-2014 14:19
Als u PayPal hebt gebruikt is de volgende vraag:
Hoe heeft u PayPal gevoed?
Via een creditcard.
Via een bankincasso.
Via PayPal saldo.
op 20-10-2014 14:22
Begin met http://resolutioncenter.ebay.nl/
en kies voor: ik heb het nog niet ontvangen
Volg de procedure en ga nooit ergens mee akkoord.
Krijgt u na ongeveer 30 dagen uw geld nog niet terug ga dan naar uw creditcard maatschappy voor een sjarsbek.
op 20-10-2014 14:23
via creditcard ( koop dit object dan voer ik mijn creditcard nummer in en betalen ) en dan krijg ik een bevestings mail van paypal dat ik betaald heb
20-10-2014 14:25 - bewerkt 20-10-2014 14:25
U kunt natuurlijk ook meteen de sjarsbeck doen maar dan sluit PayPal u verder uit van gebruik.
Geef hen eerst de kans. En natuurlijk zo snel mogelijk het geschil opwaarderen tot claim.
Ga nooit ergens mee akkoord want er wordt geprobeerd u er vanaf te brengen.
op 20-10-2014 16:44
bedankt voor je hulp!
op 21-10-2014 00:21