Beantwoorden
Highlighted
Community-lid
Berichten: 1
Geregistreerd: ‎16-04-2018

geschil met verkoper

Op 4 maart bestel ik iets en 8 maart verstuurd de verkoper me het pakket, ik kreeg geen tracking-nummer dus ik zit dus te wachten tot ik hem een maand later een berichtje stuurde waar mijn pakket bleef.

 

DIt is dialoog die had:

 

4 April Ik

 

i still haven't received my order

 

5 April Hem: 

 

hi, thanks for contact me. it seems to be shipped back, don't know for what reason, right tonight it has been processed in italy. maybe for wrong address or expired stock in local post office. i'll let you know as it comes

 

track Ra928974681IT (eerste keer dat ik het tracking-nummer zag)

 

5 April Ik:

 

I never got a notification for the post or any trackingnumber either, seems that postal office here f*cked up, Can you send it again but this time to this adres: new adres given 

 

Thanks

 

9 dagen geen antwoord ik ben met ergeren en stuur hem het volgende:

 

14 april Ik

 

Hey still no parcel here what gives, Its not that hard to resend again, sorry but am beyond patient here.

 

its almost more than month 

I want my parcel till next Friday here otherwise am asking for refund

 

Hem ommiddellijk der achter:

 

Hi your parcel has been delivered yesterday. Ill send you a picture cause its not clear why has been shipped back but if its not my fault but yours or your local post there s no reason ive got to ship it with my own charge. You should pay for another shipping.

 

Ik 15 April:

 

I didn't get neither a tracking-number during shipping or notification in my mailbox of a package in the postal office in so I was "blind" during shipping.
I contact you twice during this and second time you show me a tracking number, than I ask you to send it to a different adres: no reply and after 4th mail with me saying that want i refund because its almost 6 weeks of no parcel and I paid you the first day suddenly you react by saying you have the package back yesterday and its all my fault?!

Just refund me

 

Hem 15 arpil: raar maar; ik vind de reply niet meer van hem: kwamt er op neer het was aangetekende pakket (die nooit gezien en zeker niet getekend heb) en de riscos en me geld niet wil terugstorten wist en dat ik beklag maar moest doen bij de post en bij hem.

hij had dan ook de foto doorgestuurd en inderdaad het adres was juist.

 

Ik dit? kan de verkoper dit doen? kan hij met mijn geld houden moet ik opnieuw verzendingskosten geven en hopen op 2de levering?

en wat kan ik doen (als er iets te doen is)

 

dank u