Ik heb een hoesje voor mijn samsung telefoon gekocht rond kerst, ik moest erg lang wachten tot deze daadwerkelijk verstuurd werd, volgens de verkoper kwam dit door drukte tijdens kerst. Ik vertrouwde erop dat het wel goed zou komen. Na 2 maanden werd mij gemeld door de verkoper dat het pakketje bij het lokale postkantoor zou liggen op één of andere reden, aangezien er bij mij in de buurt duizenden plekken zouden kunnen zijn waar het zou kunnen liggen is dit zoeken naar een naald in een hooiberg. Dit heb ik de verkoper gemeld en hij meldde weer dat het bij mijn postkantoor in de buurt zou zijn, terwijl ik duidelijk maakte dat ik geen idee had waar dat nou kon zijn. Sindsdien heb ik nog vele mails gestuurd maar geen reacties. Ik kan ook geen geschil meer openen via ebay, wat overigens belachelijk is. Ik ben dus feitelijk hulpeloos. Ebay vindt het dus blijkbaar goed dat een verkoper geld van je steelt, als het niet eerder wordt gemeld dan 45 dagen. Ik ben diep teleurgesteld, en niet alleen in de verkoper, maar ook in het belachelijke systeem van ebay.
Is er nog iets wat ik kan doen? Volgens de ebay helpdesk ben ik aan mijn lot overgelaten. Ik kan ook geen feedback meer geven of iets dergelijks dus ik ben feitelijk machteloos.