annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

er is per ongeluk de koop knop ingedrukt, maar ik wil dit produkt niet omdat het niet beantwoord aan

Goede middag

Er is per ongeluk de koop knop ingedrukt, maar ik wil dit produkt niet omdat het niet beantwoord aan mijn criteria,hoe kan ik dit verwijderen.?

op voorhand bedankt

adrianus van den Nieuwenhuijzen

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Hoi Adrianus,

De verkoper is niet blij met die per ongelukjes,het kost hem nl.tijd en geld om het te annuleren.

Nadat je per ongeluk op de nu kopen knop drukt,komt er een pagina om de koop te bevestigen.

Je hebt dus 2x per ongeluk de koopknop aangeraakt.

Zelf kun je de koop niet annuleren.

Je moet een annuleringsverzoek indienen bij de verkoper.

als de verkoper zakelijk handeld heb je als inwoner van nederland standaard recht op een bedenktijd van 14 dagen, bij particuliere verkopers hangt het er vanaf welke voorwaarden ze hanteren, maar als er betaald kan worden met paypal kun je daar op beroepen (de nieuwe paypal retour actie) en zodoende de koop ontbinden nog voordat er verzonden wordt. 

je moet annuleren onderling met de verkoper overeenkomen, de verkoper heeft de mogelijk om te ontbinden, maar louche en onkundige ebay verkopers maken vaak (en soms opzettelijk) een onterechte notitie aan wegens een onbetaalde object, eentje is geen probleem, maar als je hier vaker mee te maken krijgt neem dan even contact op met ebay en kaart de verkoper aan voor oneerlijke handelspraktijken, als je kan aantonen dat de verkoper een fout maakt en het niet meer wil of kan recht zetten.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos