annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zou de Nederlandse versie van Ebay misschien wat vriendelijker mogen?

Nou ik ben dus nieuw hier op Ebay en zag iets dat ik dolgraag wil kopen. Ik ben Marktplaats gewend wat ik zelf makkelijk in gebruik vind. Maar zag hier iets dat ik perse wilde kopen. Maar bleek die persoon in België dus niet naar Nederland te verzenden. Maar ben akkoord gegaan met de koop.

Ok ik kan die persoon erover mailen en vragen naar de mogelijkheden.

Maar waarom alles op zo een harde en onbeschofte manier met een dreigende toon weergeven? Zoals NU BETALEN met grote rode koeienletters.

En even lekker toebijten "Je bent verplicht om deze objecten te kopen"

Waarom moet alles zo bot en lomp?

Ik ben voor de lol op de Britse versie gaan kijken. In plaats van NU BETALEN staat er op dezelfde plek "your shopping basket contains 1 item"

Verder heel netjes "go to checkout"

Gewoon netjes en beschaafd. Waarom kan dat met de Nederlandse versie niet? Je ziet niet in het Engels PAY NOW staan of zoiets.

Nu weet ik dat de Nederlandse taal lomp kan overkomen maar sommige dingen kunnen voorkomen worden!

Bedankt.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Hallo,

Dit is een forum waar collega Ebay-gebruikers proberen om andere Ebay-gebruikers te helpen met raad en daad. Je bereikt hier geen Ebaymedewerkers.

Je kunt Ebay enkel bereiken via “Hulp en contact” onder- of bovenaan deze pagina.

Een vraag stellen