annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzendkosten buitenland een inkomsten handel aan het worden

Wie kan mij helpen. Ik koop met regelmaat in het buitenland

Nu hebben ze daar een leuke creatieve inkomstenbron uitgevonden. Verkoper bied aan dat je meer dan een aanbieding kan kopen. Ik druk dan op de knop 10 x aankoop.

Krijg dan een 10 x verzendnota toegestuurd. Als ik dan vraag om een nota voor een verzending krijg ik steeds creatief het antwoord terug ?????

Nu gaat het nog leuker.

Ebay eist dat ik die 10 x verzendkosten moet betalen.

Dat komt neer op 30 euro verzendkosten voor nog geen 10 euro aan - aankoop kosten --- dus heb ik recent toch maar betaald anders krijg ik een aantekening op mijn account en kan ik bij de meeste verkopers niet meer kopen. ( dank je wel ebay )

Dan komt het pakketje binnen voor nog geen 3 euro aan verzendkosten.

Tja zegt ebay daar kunnen wij niet aan doen.

Lekker, om zo de boel te blijven belazeren.

Ik vind persoonlijk dat ebay hier op toe moet kijken en die valse verzendkosten aan banden moet leggen.

Deze week koop ik weer in meer fout, moet ik verdorrie weer

in meer fout verzendkosten betalen. Dan krijg ik een sarcastische tekst in mijn feedbackt van : let op deze koper wil graag de goederen zo goed koop mogelijk ontvangen, en wij mogen niet verdienen aan verzendkosten. Te zot om te lezen.

Nu heb ik weer twee waarschuwingen voor onbetaald object gekregen omdat ik het vertik om 30 euro verzendkosten te betalen voor goederen die met een envelop verzonden worden en hier gewoon door de brievenbus binnen vallen. Niets verzekerd, gewoon made uit China, verkoper is Engeland.

Wat moet ik nu doen.

Als ik een klacht wil indienen ben ik meer dan 45 min bezig om uberhaubt te vinden waar ik de klacht moet indienen en waar ik wil aangegeven dat ik hier niet mee accoord ga.

Zit me suf te lezen. Word van pagina naar pagina gestuurd.

Help...

vr.gr. Lidia.

Hele onderwerp weergeven

Als je geen duidelijk antwoord krijgt van een verkoper,als je hem mailt, moet je zelf zo slim zijn,om dan niet te bieden.

Immers, als je niet met de verkoper kan communiceren,als er wat mis gaat, ben je zelf altijd de pineut!!

Je moet vooruit denken!

Sterkte!

Anja

Een vraag stellen